AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Hei! Jeg er innkalt til andregangsintervju i drømmejobben, og jeg vil virkelig være godt forberedt og vise meg fra min beste side. I første runde spurte jeg bl.a om: intervjuprosessen videre og hvordan opplæringen vil foregå. Jeg vil helst ikke mase om lønn, hjemmekontor og goder - jeg vet ca. hvilken lønn jeg vil få, og det andre er ikke så viktig for meg. Kom gjerne med tips! 😊Takk! Anonymkode: abefa...1cb
Ullvott Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Det er ikke alt som er like relevant, men noen eksempler er: utviklingsplaner i virksomheten hvem er de som kan bli dine kollegaer (altså antall, aldersfordeling, bakgrunn osv) stabil arbeidsplass eller mye gjennomtrekk (finn en litt penere måte å spørre om dette på )
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 Ullvott skrev (Akkurat nå): Det er ikke alt som er like relevant, men noen eksempler er: utviklingsplaner i virksomheten hvem er de som kan bli dine kollegaer (altså antall, aldersfordeling, bakgrunn osv) stabil arbeidsplass eller mye gjennomtrekk (finn en litt penere måte å spørre om dette på ) Takk for svar 😊 Er en stor bedrift, og en populær arbeidplass. Men ja, alder og hvor mange i avdelingen er gode sprøsmål 👍 Ts Anonymkode: abefa...1cb
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 Om du googler så finer du tips til spørsmål. Anonymkode: fa6c0...54e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 Pensjonsordninger, forsikringer, om det er betalt overtid (det skal det være om det ikke er helt spesielle grunner), hvor mye ferie det er, hvor lett det er å få ferie når du ønsker, er det mye overtid, får du full lønn ved sykdom og/eller graviditet (veldig viktig å spørre om!) Kjønnsfordeling, aldersfordeling, er det mange som bruker hjemmekontor (selv om DU ikke vil ha hjemmekontor, er det greit å vite hva de andre gjør - du risikere rå sitte helt aleine på kontoret om alle andre kjører hjemmekontor 90% av tiden, som er tilfellet her jeg jobber). Ikke la være å spørre om økonomiske ting som økonomi og forsikringer. Det tar seg overhodet ikke dårlig ut, dette er sånt man absolutt BØR spørre om. Anonymkode: 90661...b9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå