AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Hvordan forholder man seg til sånt? Det er jo fryktelig slitsomt. Det har vært sånn så lenge jeg kan huske. Glad og lykkelig med god stemning i huset en dag. Neste dag er det bare bitterhet, dårlig stemning og negativ energi. Vi har barn. Dermed er hun også mormor. Men hun er like varierende i humør og energi til dem som til oss. Anonymkode: 537d9...a1a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Er hun bipolar? Det er vel isåfall mange uten diagnose i den generasjonen. Anonymkode: e1a52...e9e 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 Trenger ingen diagnose. Det ble også delt ut få diagnoser av den typen i hennes generasjon. Trenger bare råd og erfaringer fra andre som opplever det samme. Anonymkode: 537d9...a1a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #5 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan forholder man seg til sånt? Det er jo fryktelig slitsomt. Det har vært sånn så lenge jeg kan huske. Glad og lykkelig med god stemning i huset en dag. Neste dag er det bare bitterhet, dårlig stemning og negativ energi. Vi har barn. Dermed er hun også mormor. Men hun er like varierende i humør og energi til dem som til oss. Anonymkode: 537d9...a1a Jeg gikk faktisk akkurat inn på dette forumet for å uttrykke frustrasjon over lignende mor. Min mor er aldri oppstemt lengre. Hun kunne være det da jeg vokste opp, da svingte det mer. Men nå er alt galt. Negativ energi. Hun tåler ikke at jeg deler vanskeligheter med henne så det har jeg skjønt at jeg må holde for meg selv. Men når jeg er veldig glad og vil dele det med henne, så ødelegger hun det også. Veldig trist. Anonymkode: e1a52...e9e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #6 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Trenger ingen diagnose. Det ble også delt ut få diagnoser av den typen i hennes generasjon. Trenger bare råd og erfaringer fra andre som opplever det samme. Anonymkode: 537d9...a1a Les litt om emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Anonymkode: f2987...cd5 1
AnonymousBruker Skrevet 14. november 2022 #7 Skrevet 14. november 2022 Kanskje hun innerst inne har det vanskelig med enkelte ting hun prøver å skjule, men som viser seg som sinne? Er det mulig å prate med henne face to face, eller ville det vært problem-utløsende? Så lenge hun bryr seg om dere og ikke lar det gå for langt utover barnebarna, så går det kanskje an å se henne som en god mormor selv om noen ting er trøblete?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #8 Skrevet 14. november 2022 Min mor var slik under ungdomsperioden min, altså det ble fullstendig kræsj med en ustabil mor og en hormonell tenåring. Det var forferdelige år… Hun slet psykisk disse årene. Tror hun gikk på en smell, som hun brukte mange år på å komme ut av fordi hun ikke fikk rett hjelp. Hun ble undersøkt og måtte på diverse timer for å utrede sykdommer men når hun til slutt fikk pratet med psykolog så ble ting bedre. Husker jeg som 16-17 åring hadde lyst å ringe psykologen å takke, og be om at moren min fikk gå dit regelmessig.. det sier litt. Anonymkode: 4ab14...077 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #9 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (På 14.11.2022 den 19.58): Hvordan forholder man seg til sånt? Det er jo fryktelig slitsomt. Det har vært sånn så lenge jeg kan huske. Glad og lykkelig med god stemning i huset en dag. Neste dag er det bare bitterhet, dårlig stemning og negativ energi. Vi har barn. Dermed er hun også mormor. Men hun er like varierende i humør og energi til dem som til oss. Anonymkode: 537d9...a1a Bor dere sammen? Anonymkode: 97ced...9ce
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #10 Skrevet 17. november 2022 AnonymousBruker skrev (På 14.11.2022 den 20.10): Kanskje hun innerst inne har det vanskelig med enkelte ting hun prøver å skjule, men som viser seg som sinne? Er det mulig å prate med henne face to face, eller ville det vært problem-utløsende? Så lenge hun bryr seg om dere og ikke lar det gå for langt utover barnebarna, så går det kanskje an å se henne som en god mormor selv om noen ting er trøblete? Er jo et voksent menneske. Burde man ikke kunne forvente standard oppførsel? Anonymkode: 537d9...a1a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #11 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er jo et voksent menneske. Burde man ikke kunne forvente standard oppførsel? Anonymkode: 537d9...a1a Ikke hvis hun faktisk har en diagnose eller annet hun virkelig sliter med. Selv om man er mor og bestemor, betyr ikke det at man er frisk i hodet. Anonymkode: 14e53...b57 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #12 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (På 14.11.2022 den 20.03): Trenger ingen diagnose. Det ble også delt ut få diagnoser av den typen i hennes generasjon. Trenger bare råd og erfaringer fra andre som opplever det samme. Anonymkode: 537d9...a1a Diagnosen = Kvinne Problem solved. Anonymkode: 91278...2af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå