Einus Skrevet 14. november 2022 #1 Del Skrevet 14. november 2022 Jeg har enebolig med ca 140 m2 tak. Samt garasje tak på ca 100 m2. Noen som kjenner til sånt som dette? Og som kan komme med tips og tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 14. november 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 14. november 2022 Er det bare damer her eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Del Skrevet 14. november 2022 Jeg er dame og kan informere om at det kostet litt over 300.000 for solcelletak på hus 105kvm Du trenger ikke mannfolk til å svare på sånt og kommer ikke langt med bitre sexistiske kommentarer. Anonymkode: 2e53b...501 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 15. november 2022 #4 Del Skrevet 15. november 2022 13 hours ago, Einus said: Jeg har enebolig med ca 140 m2 tak. Samt garasje tak på ca 100 m2. Noen som kjenner til sånt som dette? Og som kan komme med tips og tanker. Det finnes mange kalkulatorer på det store internettet. Du kan f.eks. starte her: Finn ut hva det koster å montere solcellepanel på taket - Midt Energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #5 Del Skrevet 15. november 2022 Einus skrev (19 timer siden): Er det bare damer her eller??? Herregud, hva skal det bety? Damer kan ikke dette tror du? Anonymkode: 441e7...84b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 15. november 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 15. november 2022 (endret) Det var mest for å provosere frem et svar eller fler, no hard feelings ladies. 😃 Du som svarte med kostnad. Har du/dere hatt det lenge og hvordan er erfaringen med dette? Endret 15. november 2022 av Einus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 15. november 2022 #7 Del Skrevet 15. november 2022 Det er ikke lurt å se på flere år gamle priser, da det er nye krav til installasjon og andre materialkostnader idag. Det enkleste er å benytte en relativt oppdatert priskalkulator hos noen av selskapene som tilbyr slike anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #8 Del Skrevet 15. november 2022 Einus skrev (1 time siden): Det var mest for å provosere frem et svar eller fler, no hard feelings ladies. 😃 Du som svarte med kostnad. Har du/dere hatt det lenge og hvordan er erfaringen med dette? Det gidder jeg ikke svare på siden du ikke beklager og tar ansvar for sexistiske holdninger og sexistisk kommentar. I stedet bagatelliserer du det og fraskriver deg skyld så da kan du ha det så gått, får ikke mer råd og info fra en kvinne da Anonymkode: 2e53b...501 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 15. november 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det gidder jeg ikke svare på siden du ikke beklager og tar ansvar for sexistiske holdninger og sexistisk kommentar. I stedet bagatelliserer du det og fraskriver deg skyld så da kan du ha det så gått, får ikke mer råd og info fra en kvinne da Anonymkode: 2e53b...501 Uffda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå