Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen min går fra person til person etter bruddet vårt. Vi har et barn sammen, og allerede samme dag så har han ei ny ei som han elsker og vil introdusere. Det har vært veldig av og på, og han flørter med meg samtidig som han er med andre. Noen som har opplevd det samme, og hva vil de egentlig? Jeg orker ikke en person som er med flere om gangen!

Anonymkode: fc4db...d05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan du ikke gjøre noe med. Kun lukke øyner og ører for det så lenge det ikke går ut over barnet. Evt kan du snakke med meglerkontoret hvordan du skal forholde deg til det.

Anonymkode: d26a0...c80

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Eksen min går fra person til person etter bruddet vårt. Vi har et barn sammen, og allerede samme dag så har han ei ny ei som han elsker og vil introdusere. Det har vært veldig av og på, og han flørter med meg samtidig som han er med andre. Noen som har opplevd det samme, og hva vil de egentlig? Jeg orker ikke en person som er med flere om gangen!

Anonymkode: fc4db...d05

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: bdea9...afe

Skrevet

Når du skriver introdusere.. Mener du for deg eller barnet?

Jeg hadde nå satt foten ned for begge deler. Men spesielt for barnet.

Han kan gjøre hva han vil når han er alene, men man introduserer ikke barnet før det er har gått en lang stund, å man er sikker.

Anonymkode: 25359...d9e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når du skriver introdusere.. Mener du for deg eller barnet?

Jeg hadde nå satt foten ned for begge deler. Men spesielt for barnet.

Han kan gjøre hva han vil når han er alene, men man introduserer ikke barnet før det er har gått en lang stund, å man er sikker.

Anonymkode: 25359...d9e

Er helt enig, har barn selv. Men det kan faktisk ikke hun bestemme og ingen andre instanser heller. Har bare måttet godta min eks introduserer på den måten! Ikke gøy, men ingenting jeg kan gjøre

Anonymkode: bdea9...afe

Skrevet

Det er jo eksen din. Du trenger ikke å orke han, du trenger ikke ha kontakt med han og være med i spillet hans. 

Anonymkode: 3b330...106

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...