Gå til innhold

Føler meg fortsatt deprimert, til og med etter å ha økt dosen(wellbutrin)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt wellbutrin i ca ett år nå. Det har funket bra ift angst og depresjon. For ca en måned siden nå møtte jeg totalt veggen og gikk rett i kjelleren. Livet var ganske svart. Både psykolog og lege ba meg doble dosen. 

Første uken var grusom, alt ble verre. Deretter opplevde jeg å bli mer stabil og falt ikke ned i et mørkt hull lenger. Men nå, må kjenner jeg at jeg fortsatt er veldig trist og gråter mye. Hva bør jeg gjøre? Kan det være de ikke virker så godt på meg lenger? Fikk disse fordi de ikke gir vektøkning, nesten tvert imot er min erfaring. 

Eller tar det lang tid før økt dose gjør utslag? Har gått på dobbel dose i nesten fire uker nå. Depot-tablett. 

Noen som vet eller har erfaring? 

Anonymkode: 69498...038

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden ting har vært såpass trøblete, ville jeg heller ha valgt å endre preparat. Du risikerer å dette i et nytt svart hull, men premien (lyset i tunnelen) vil være verdt det. Medisiner skal jo ikke i utgangspunktet skape flere problemer, men heller løse eller lette dem.

Skrevet

Ville ringt legen og spurt om det du skriver her. Viktig å ikke glemme det at man skal ta kontakt med legen på nytt hvis man ikke blir bedre.

Anonymkode: 29159...d7a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...