Gå til innhold

Dere som bruker begreper som "alfa" og "beta" er dere klar over

Anbefalte innlegg

Skrevet

at disse begrepene stammer fra disse incellene som har gått rundt og myrdet en masse kvinner av rent hat mot kvinner?

Det var disse som fant opp disse begrepene.

Vær så snill og slutt med å bruke slike begreper!

Anonymkode: 7012c...492

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

at disse begrepene stammer fra disse incellene som har gått rundt og myrdet en masse kvinner av rent hat mot kvinner?

Helt sikker på det?

Anonymkode: 299c6...dab

• Liker 3
Skrevet

Dette er alfa for meg

image.jpeg.f63dcc4443414c2719abbce54d58f985.jpeg

Anonymkode: 13d9d...a78

• Liker 3
  • Hjerte 9
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Kanskje du skulle googlet ordene før du laget denne tråden 🤭

Skrevet

1. Begrepene i denne sammenheng er dustete og det er gult, hvis ikke rødt, flagg for meg hvis jeg treffer noen som bruker dem oppriktig.

2. Overskrift! Er det ikke barneskolepensum hva en overskrift er?

Anonymkode: 84ca9...a1a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er alfa for meg

image.jpeg.f63dcc4443414c2719abbce54d58f985.jpeg

Anonymkode: 13d9d...a78

Ser ca like smart ut som de fleste "alfaer".
Nei beklager, nå var jeg slem mot stakkars Alfa. Hun er jo både snill og blid.

Anonymkode: a25e7...51b

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

disse begrepene stammer fra disse incellene som har gått rundt og myrdet en masse kvinner

Hvem i all verden er det som har drept masse kvinner :klo:

Anonymkode: 7d656...e37

Skrevet

Takk for en god latter! Hvor gammel er du? 

• Liker 3
Skrevet

TS, du ser det på svarene du får: det ene mer flåsete enn det andre, der folk "misforstår" og begynner å snakke om greske bokstaver, Sesam satsjon og rangordninger i ulveflokker - selv om alle vet hva du sikter til: bruken av disse begrepene om menn; der det har blitt sentralt i incel-ideologi.

Og ja - følgere av ideologien fantaserer og voldtekt og drap av kvinner, og har også drept:

https://www.newamerica.org/political-reform/reports/misogynist-incels-and-male-supremacism/mass-violence-and-terrorism-since-santa-barbara/

Gudene må vite hvor mange tilfeller av vold og voldtekter de også har begått. Kvinnehat er et enormt globalt problem og kommer til uttrykk overalt, bl.a. her på forumet tillates ytringer som ellers ville blitt fjernet fra ethvert seriøst medium. Det er til å spy av.

Anonymkode: 0292a...c0d

• Liker 4
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

TS, du ser det på svarene du får: det ene mer flåsete enn det andre, der folk "misforstår" og begynner å snakke om greske bokstaver, Sesam satsjon og rangordninger i ulveflokker - selv om alle vet hva du sikter til: bruken av disse begrepene om menn; der det har blitt sentralt i incel-ideologi.

Og ja - følgere av ideologien fantaserer og voldtekt og drap av kvinner, og har også drept:

https://www.newamerica.org/political-reform/reports/misogynist-incels-and-male-supremacism/mass-violence-and-terrorism-since-santa-barbara/

Gudene må vite hvor mange tilfeller av vold og voldtekter de også har begått. Kvinnehat er et enormt globalt problem og kommer til uttrykk overalt, bl.a. her på forumet tillates ytringer som ellers ville blitt fjernet fra ethvert seriøst medium. Det er til å spy av.

Alle vet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2022 den 19.02):

Ehh. Nei.

Skrevet

Å herregud så mye dumt man skal lese. 

Anonymkode: afe56...0b4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2022 den 19.24):

bl.a. her på forumet tillates ytringer som ellers ville blitt fjernet fra ethvert seriøst medium. Det er til å spy av.

Kan du gi eksempler på disse ytringene? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2022 den 19.24):

Det er helt idiotisk å snakke om alfa-og betahanner når det dreier seg om mennesker, det stemmer ikke for ulver engang. Det som var poenget mitt i alle fall. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Bacteria skrev (2 minutter siden):

Det er helt idiotisk å snakke om alfa-og betahanner når det dreier seg om mennesker, det stemmer ikke for ulver engang. Det som var poenget mitt i alle fall. 

Helt enig. De som snakker om det havner helt bakerst i min kø.

Anonymkode: e9d19...42d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...