Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er i PP 4, og Jar en såpass stabil syklus at jeg fant ut at denne mnd var det ikke vits å kjøpe EL-tester, men heller bare følge kalenderen på FLO. I følge den skulle jeg ha EL lørdag som var. Onsdag som var og til fredag ble jeg skikkelig dårlig, influensa og tok opp til 6 gram Paracet. Valgte bevisst Paracet fremfor Ibux da jeg har hørt Ibux kan tøyse med syklusen. Har hatt samleie hver dag i helgen. I dag tidlig hadde jeg plutselig blødning og smerter som lignet på mensen, pågått i hele dag. Noen som vet hvorfor det har skjedd? Håper jo på festeblødning men det er vel for tidlig😕

Anonymkode: 22c4c...afa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du bare hat 4 regelmessig sykluser? 

Om du skulle ha eggløsning på lørdag ville du bare vært 2 dpo som er alt for tidlig for noe.

Når hadde dere sist sex? 

Det kan være at du har eggløsning idag..eller hadde det i går

Skrevet
Sofakona skrev (28 minutter siden):

Har du bare hat 4 regelmessig sykluser? 

Om du skulle ha eggløsning på lørdag ville du bare vært 2 dpo som er alt for tidlig for noe.

Når hadde dere sist sex? 

Det kan være at du har eggløsning idag..eller hadde det i går

Nei, jeg er inne i prøveperiode 4. det vil si begynt å prøve for 4 mnd siden og har 3 sykluser det ikke har gått. Har hatt sex hele helgen

Anonymkode: 22c4c...afa

Skrevet

Kan vært eggløsning...siden du var syk kan syklusen blitt litt forskjøvet. Oh du må hadde eggløsning blødning 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...