Gå til innhold

Mensen når man skulle ha eggløsning.:

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er i PP 4, og Jar en såpass stabil syklus at jeg fant ut at denne mnd var det ikke vits å kjøpe EL-tester, men heller bare følge kalenderen på FLO. I følge den skulle jeg ha EL lørdag som var. Onsdag som var og til fredag ble jeg skikkelig dårlig, influensa og tok opp til 6 gram Paracet. Valgte bevisst Paracet fremfor Ibux da jeg har hørt Ibux kan tøyse med syklusen. Har hatt samleie hver dag i helgen. I dag tidlig hadde jeg plutselig blødning og smerter som lignet på mensen, pågått i hele dag. Noen som vet hvorfor det har skjedd? Håper jo på festeblødning men det er vel for tidlig😕

Anonymkode: 22c4c...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du bare hat 4 regelmessig sykluser? 

Om du skulle ha eggløsning på lørdag ville du bare vært 2 dpo som er alt for tidlig for noe.

Når hadde dere sist sex? 

Det kan være at du har eggløsning idag..eller hadde det i går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (28 minutter siden):

Har du bare hat 4 regelmessig sykluser? 

Om du skulle ha eggløsning på lørdag ville du bare vært 2 dpo som er alt for tidlig for noe.

Når hadde dere sist sex? 

Det kan være at du har eggløsning idag..eller hadde det i går

Nei, jeg er inne i prøveperiode 4. det vil si begynt å prøve for 4 mnd siden og har 3 sykluser det ikke har gått. Har hatt sex hele helgen

Anonymkode: 22c4c...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vært eggløsning...siden du var syk kan syklusen blitt litt forskjøvet. Oh du må hadde eggløsning blødning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...