AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Hva ville du gjort om barnet ditt viste de mørke personlighetstrekkene? F eks like å skade andre, sette egen vinning over andres følelser osv. Tror du at du ville ha sett det? Innrømmet det for deg selv? Hva ville du gjort? Anonymkode: b7678...bd8
Embla Othea Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Tatt en samtale. I siste innsats sendt ungen til BUP. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 Tatt kontakt med en familieveileder, så jeg kunne fått gode råd på hva jeg burde gjøre. For en ting er hva man tror man ser, noe ganske annet er å reagere "riktig" på den adferden. Anonymkode: c8409...66e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 Aller først ville jeg nok forhørt meg med venninnen min. Hun er utdannet psykolog og jobber med barn. Så ville jeg nok skaffet hjelp fra andre instanser. Anonymkode: 173bf...e93 1
Grüner Skrevet 14. november 2022 #5 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva ville du gjort om barnet ditt viste de mørke personlighetstrekkene? F eks like å skade andre, sette egen vinning over andres følelser osv. Tror du at du ville ha sett det? Innrømmet det for deg selv? Hva ville du gjort? Anonymkode: b7678...bd8 Den type atferdstrekk henger ofte sammen med utvikling av dyssosiale personlighetsforstyrrelser, så da ville jeg oppsøkt profesjonell hjelp asap!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #6 Skrevet 16. november 2022 Ville søkt hjelp for å sjekke dette ut. Anonymkode: dd1d9...e07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå