AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Hei! Jeg innser at jeg trenger hjelp. I vår ble jeg brått og alvorlig syk og måtte ringe ambulanse om natten fordi jeg ikke fikk puste ordentlig. Der og da reagerte jeg veldig konstruktivt. Jeg følte jeg hadde en slags kontroll på situasjonen, hadde tillit til at ambulansen ville komme fort og jeg var opptatt av å være rolig fordi jeg ikke ville at barna mine (som jeg er alene med) skulle bli redde. Kjempeflinke ambulansefolk kom, de var helt supre på sykehuset og jeg var der i to uker før jeg var frisk igjen. Jeg har siden det ikke vært syk, og legene har sagt at det er lite sannsynlig at jeg vil oppleve noe lignende igjen. Men jeg sliter med å sove om kvelden. Gruer meg til å legge meg og fantaserer om å døgne. Jeg er redd for at det skal skje noe mens jeg sover og at jeg må ringe ambulanse igjen. At jeg ikke skal klare å ringe ambulanse neste gang, eller at den skal komme for sent. Jeg tenker på alle mulige scenarioer. At jeg ikke får låst dem inn, at barna ikke våkner når de ringer på. Jeg kan ligge i flere timer før jeg sovner. Når jeg først har sovnet går det helt fint, da er det som om kroppen skjønner at det er trygt, og jeg får sove igjen også hvis jeg våkner en kort stund. Har noen råd å komme med? Anonymkode: be430...651
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Tror det vil være lurt å snakke med noen om tankene dine. ❤️ Det hjelper faktisk å snakke om det, få det ut og få tilbakemeldinger, gjerne av noen som kan noe om kroppen. For eksempel fastlegen eller psyk helse i kommunen. Anonymkode: 4aa60...3c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå