AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Baby sovner ofte når hun er ferdig med å spise. Jeg lar henne mange ganger da bli liggende på Cosyfix-ammeputa (hun ligger på siden) fordi jeg synes det er koselig med den kosen jeg da får. Dessuten hender det hun våkner om jeg forsøker å legge henne fra meg med en gang etter hun har spist. Jeg er imidlertid blitt bekymret for om hun ligger ukomfortabel eller kan ta skade av det. Tenker da særlig på den armen hun ligger på. Anonymkode: a05aa...363
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Jeg har alltid tenkt at hvis hun sovner så er det en behagelig nok stilling. Min har sovet mange timer på siden på cosyfixen. Du kan eventuelt legge armen hennes mellom puppene dine? Anonymkode: 462e2...9e6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): legge armen hennes mellom puppene dine Hva i alle dager 😳 Anonymkode: 16d38...31f 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva i alle dager 😳 Anonymkode: 16d38...31f Det er jo ikke sånn at de allerede er ute når barnet ligger på en ammepute 😂 hallo! Anonymkode: 20342...ba5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #5 Skrevet 14. november 2022 Min har sovet mange lurer på cozyfixen. Aldri mer enn 1 time da. Hun liker å sove på siden gjør det gjerne i senga og (er stor nok til det hun lå på rygg som liten baby) Er baby veldig liten må du bare passe på at den puster bra siden de ikke skal sove så lenge på siden når de er helt små? Anonymkode: bcffa...270
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå