AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #21 Del Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan det være psykologisk? At deres manglende beherskelse gir en selv bedre selvtillit? Anonymkode: 49e58...32f Det handler ikke om manglende beherskelse… Det handler om å kose seg med god mat, uten dårlig samvittighet, til tross for at samfunnet generelt har en negativ innstilling til overvektige! Jeg syns det er tøft at folk som er overvektige tørr å være seg selv, kose seg og nyte livet, selvom mange mener det er feil. Anonymkode: d83ab...5c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 15. november 2022 #22 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg er feit, og liker å fråtse deilig junkfood! Jeg nyter og elsker mat, og blir gla av god mat. Vet at mange overvektige sliter med å spise foran andre, men det har jeg aldri følt på… Jeg er feit, og er fullstendig klar over det. Stor kropp krever mye mat 😂😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 15. november 2022 #23 Del Skrevet 15. november 2022 Æsj🤮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #24 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg synes det er utrolig ekkelt å se på slik fråtsing. Mister matlysten enten det dreier seg om en slank eller overvektig person. Anonymkode: f2fa4...b96 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 15. november 2022 #25 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes det er utrolig ekkelt å se på slik fråtsing. Mister matlysten enten det dreier seg om en slank eller overvektig person. Anonymkode: f2fa4...b96 Syns det er ganske kult at du er så opptatt av hva andre gjør, at jeg kan få deg til å miste matlysten bare ved å kose meg med god mat 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppe Skrevet 15. november 2022 #26 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg må innrømme at min guilty pleasure er å se på My 600-Pound Life på TLC. Dette er ikke for at jeg liker å se overvektige fråtse, men for at jeg håper de klarer å komme ut av det usunne forholdet de har til mat. Det er spennende å følge reisen deres og jeg krysser alltid fingrene for at de får hjelp og klarer å gjøre en endring til en sunnere liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #27 Del Skrevet 15. november 2022 TinaEmilie98 skrev (29 minutter siden): Jeg er feit, og liker å fråtse deilig junkfood! Jeg nyter og elsker mat, og blir gla av god mat. Vet at mange overvektige sliter med å spise foran andre, men det har jeg aldri følt på… Jeg er feit, og er fullstendig klar over det. Stor kropp krever mye mat 😂😂😂 Synes det er herlig å se at folk har god appetitt og bare spiser hva de vil og hvor mye de vil 🙂 Dessuten så er overvektige bedre på å få mat til å se god ut om de blander sammen og mixer med den, til og med om det er junk de spiser. Tynne folk med mat channel på yt og tynne kokker er så opptatt av at alt bare skal være sunt ,og dessuten spiser de ikke og viser god appetitt,de bare tar en skje og smaker. Kjedelig. Anonymkode: 32db9...6e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #28 Del Skrevet 15. november 2022 Det fineste jeg ser er småchubby jenter som stapper i seg junkfood, is, brus, kaker eller godis uten bekymring… Med småchubby mener jeg bare litt ekstra polstring, sånn liten søt dobbelthake, myk mage med en liten valk over buksekanten, litt utovermage i highwaist buksa og kanskje antydning til bh-valk… Gjerne i klær som er nesten litt for små, og viser hud. Tenker at det er herlig at de kan være så bekymringsløse, og ikke tenker over litt ekstra flesk… eller hvordan de kaloriene de stapper i seg etter hvert vil føre til mer flesk og at klærne blir for små! Anonymkode: d83ab...5c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. november 2022 #29 Del Skrevet 15. november 2022 Snuppe skrev (2 timer siden): Jeg må innrømme at min guilty pleasure er å se på My 600-Pound Life på TLC. Dette er ikke for at jeg liker å se overvektige fråtse, men for at jeg håper de klarer å komme ut av det usunne forholdet de har til mat. Det er spennende å følge reisen deres og jeg krysser alltid fingrene for at de får hjelp og klarer å gjøre en endring til en sunnere liv. Samme her 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #30 Del Skrevet 15. november 2022 Syntes ikke det er noe digg å se overvektige fråtse - man vet jo at det er pga psykiske problemer at de spiser. INGEN som er fornøyd med livet sitt hvor de er så store at de klarer kun å ligge i senga hele døgnet og spise, det overbeviser ingen å si noe annet. De spiser for å fordøye vonde følelser og tanker. Det er ingenting som tilsier at det skal være noe fint og greit. Og jeg vet det for jeg har vært overvektig selv og hatt grupper sammen med overvektige på overveksklinikken, og der kom det fra alt det jeg skriver her. Det er ingen som spiser og fråtser så mye fordi det er så digg og tilfredsstillende. Det er en overlevelse og taklemekanisme. Anonymkode: ca058...264 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #31 Del Skrevet 15. november 2022 syns det er kvalmt og se på sånt Anonymkode: 74cbe...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 15. november 2022 #32 Del Skrevet 15. november 2022 Da ville jeg satt meg på Mcdonalds hadde jeg vært deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #33 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg vil at dersom man elsker å se sterkt overvektige mennesker fråtse i mat, så vil jeg si at da elsker man å mennesker lide og ha det vondt. For det er i praksis det som skjer. Anonymkode: ca058...264 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #34 Del Skrevet 15. november 2022 Mukbang er jo en lidelse. Anonymkode: 407a9...802 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #35 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Syntes ikke det er noe digg å se overvektige fråtse - man vet jo at det er pga psykiske problemer at de spiser. INGEN som er fornøyd med livet sitt hvor de er så store at de klarer kun å ligge i senga hele døgnet og spise, det overbeviser ingen å si noe annet. De spiser for å fordøye vonde følelser og tanker. Det er ingenting som tilsier at det skal være noe fint og greit. Og jeg vet det for jeg har vært overvektig selv og hatt grupper sammen med overvektige på overveksklinikken, og der kom det fra alt det jeg skriver her. Det er ingen som spiser og fråtser så mye fordi det er så digg og tilfredsstillende. Det er en overlevelse og taklemekanisme. Anonymkode: ca058...264 Jeg mener ikke de som har kommet helt dit at de ikke klarer seg selv lenger. Det blir noe annet. Det finnes de som er tjukke, blide og fornøyde. Anonymkode: 32db9...6e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #36 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg mener ikke de som har kommet helt dit at de ikke klarer seg selv lenger. Det blir noe annet. Det finnes de som er tjukke, blide og fornøyde. Anonymkode: 32db9...6e9 Gladamer er jo supert,uansett str. Anonymkode: 407a9...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #37 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg mener ikke de som har kommet helt dit at de ikke klarer seg selv lenger. Det blir noe annet. Det finnes de som er tjukke, blide og fornøyde. Anonymkode: 32db9...6e9 Men å bli så overvektig er jo enderesultatet når man kjører i seg store mengder mat over tid. Så det blir ikke noe annet, man ser på glede med at mennesker spiser seg til døde til slutt. Anonymkode: ca058...264 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #38 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synes det er herlig å se at folk har god appetitt og bare spiser hva de vil og hvor mye de vil 🙂 Dessuten så er overvektige bedre på å få mat til å se god ut om de blander sammen og mixer med den, til og med om det er junk de spiser. Tynne folk med mat channel på yt og tynne kokker er så opptatt av at alt bare skal være sunt ,og dessuten spiser de ikke og viser god appetitt,de bare tar en skje og smaker. Kjedelig. Anonymkode: 32db9...6e9 For noen er lykken å være tynn vet du… 😂 Anonymkode: d83ab...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå