Gå til innhold

Jeg liker å se på overvektige folk fråtse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste som liker å se overvektige folk fråtse i seg mat? Jeg liker å se at de nyter og elsker mat , særlig junk. Jeg kan sitte lenge og se det på youtube f.eks. Man ser at maten gjør dem glad og tilfredsstilt. 

Anonymkode: 32db9...6e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker du å se på at anorektikere sulter seg?

Anonymkode: d29d5...dd1

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Det er ikke en så uvanlig fetisj. 

Du er heldig på den måten at det finnes masse videoer for deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Liker du å se på at anorektikere sulter seg?

Anonymkode: d29d5...dd1

Nei.

Skrevet
Ænema skrev (18 minutter siden):

herregud

Hvorfor det? Jeg liker å se at mat gjør dem glad 🙂

• Liker 1
Skrevet

Mange som gjør det. Veldig mange kanaler på YT som sikter seg inn på feedere.

Skrevet

Har alltid lurt på hvorfor disse Mukbang videoene er så populære, for det er knapt noe som er så ekkelt for meg enn å se på tjukke folk fråtse. Det virker ikke helt etisk forsvarlig heller, men de får masse views, så da må det være mange som liker den...

Anonymkode: 71786...213

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har alltid lurt på hvorfor disse Mukbang videoene er så populære, for det er knapt noe som er så ekkelt for meg enn å se på tjukke folk fråtse. Det virker ikke helt etisk forsvarlig heller, men de får masse views, så da må det være mange som liker den...

Anonymkode: 71786...213

Virker som at de fleste her inne synes det samme som du skriver , så det er derfor jeg spør om vi er flere. Ja det er mange på youtube som ser på det.

Skrevet

Kan det være psykologisk? At deres manglende beherskelse gir en selv bedre selvtillit?

Anonymkode: 49e58...32f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er jeg den eneste som liker å se overvektige folk fråtse i seg mat? Jeg liker å se at de nyter og elsker mat , særlig junk. Jeg kan sitte lenge og se det på youtube f.eks. Man ser at maten gjør dem glad og tilfredsstilt. 

Liker du å se folk med bulimi spy?

Anonymkode: 31c4b...737

• Liker 2
Skrevet

Da kan du jo få deg ei overvektig dame som fråtser i seg mat for deg da. 

Anonymkode: fa959...850

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Liker du å se folk med bulimi spy?

Anonymkode: 31c4b...737

Nei 

Skrevet

Hungry Fatchick 😊

Skrevet

Jeg er mer fascinert over fingerferdighetene deres. Til tross for deres store størrelse, så synes jeg mange av dem har en slike nette, drevne fingerbevegelser som gjør at de effektivt klarer spise en stor burger uten at det grises og klines. 

Med mine tynne, veike hender kløner og griser jeg som et svin når jeg forsøker gape over noe stort, og spesielt elegant blir det ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes det er litt morsomt selv, men det er mer på en sånn ond jeg ler av deg ikke med deg måte.

Anonymkode: ce40d...81f

Skrevet
ElectricScum skrev (4 minutter siden):

Jeg er mer fascinert over fingerferdighetene deres. Til tross for deres store størrelse, så synes jeg mange av dem har en slike nette, drevne fingerbevegelser som gjør at de effektivt klarer spise en stor burger uten at det grises og klines. 

Med mine tynne, veike hender kløner og griser jeg som et svin når jeg forsøker gape over noe stort, og spesielt elegant blir det ikke. 

Imponert over både gapet deres og fingerferdigheten.

Skrevet

Nei, ikke helt samme greia som deg, men elsker å se 900 pound (usikker på tittel) på tlc mens jeg spiser ostepop og drikker sukkercola. Er for ordensskyld normalvektig selv.

Anonymkode: 50658...738

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Imponert over både gapet deres og fingerferdigheten.

Ja også farten de spiser i da! Helt ekstremt hvordan de klarer å spise så mye så fort uten at det ser helt grisete ut. Skikkelig mekaniske bevegelser 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja også farten de spiser i da! Helt ekstremt hvordan de klarer å spise så mye så fort uten at det ser helt grisete ut. Skikkelig mekaniske bevegelser 

De klarer å putte alt i munnen. Samtidig så ser man at de blir lykkelige av det og at det tilfredsstiller dem .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...