Gå til innhold

Utslagsvask på lite bad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte inn i en bolig hvor det ble montert utslagsvask på bad ved sist renovering av badet. Badet er ganske lite, og jeg syns ikke det er videre pent med denne stålbalja.
Vurderer å få det fjernet, og sette f.eks ei åpen hylle foran, for å skjule plombering i vegg og det som må stå igjen for avløp til vaskemaskin.

Men, jeg har aldri hatt utslagsvask før, og skjønner at det har sine praktiske sider også. Nå bløtlegger jeg aldri noe, men jeg kommer ofte hjem med sølete treningssko.

Hva ville dere gjort, beholdt vasken, eller fjernet? 

Anonymkode: 0a51c...22e

Skrevet

Jeg hadde beholdt og sett om jeg hadde bruk for den. Hvis du ila noen måneder ser du ikke bruker den, er det jo bare å fjerne da. 

Anonymkode: ad162...de1

Skrevet

Er det virkelig en utslagsvask, eller et vaskekar/vaskekum?

Vaskekum ville jeg i hvert fall gjerne hatt. Helst på eget vaskerom, men om man ikke har det, så på badet.

Anonymkode: 0a836...a88

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det virkelig en utslagsvask, eller et vaskekar/vaskekum?

Vaskekum ville jeg i hvert fall gjerne hatt. Helst på eget vaskerom, men om man ikke har det, så på badet.

Anonymkode: 0a836...a88

Oi, jeg vet sannelig ikke forskjellen :ler: 

Helt lik som denne, så da vil jeg anta utslagsvask? Under er det avløp som går til vaskemaskinen, så det blir en liten omkobling mtp det. 

vegghengt-utslagsvask-952x1024.webp

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde beholdt og sett om jeg hadde bruk for den. Hvis du ila noen måneder ser du ikke bruker den, er det jo bare å fjerne da. 

Anonymkode: ad162...de1

Skal ha rørlegger til andre ting fortløpende etter overtakelse, så jeg tenkte det var litt kostnadsbesparende å gjøre denne jobben samtidig :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...