norw Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 En dame som er mye eldre enn meg som muligens viser litt interesse. Traff henne på fredag og lørdag, oss to ute på byen, på hennes initiativ, eller hun hintet i hvert fall til det da hun kontaktet meg på Messenger. Men hun er mye eldre enn meg og jeg lurer på hva hun egentlig ser for seg, om jeg har rett i at hun viser interesse. Tenker damer på 50+ (hun holder seg godt, kunne vært rundt 40-45) at et forhold med en mann på under 40 er realistisk? Er det heller noe mer uforpliktende hun ser for seg? Vi er nok litt usikre på hvor vi har hverandre. Vi har felles venner og det ser ut til at vi kommer til å treffes nå og da i forbindelse med arrangementer i tiden fremover. Hun er nok redd for å tråkke feil og bli avvist. Det er litt berøring inne i bildet, at hun er borti meg på en litt naturlig måte, ryggen, hendene osv, som kan være sånn hun er med flere, men når menn gjør dette er det nok ofte et tegn på interesse utover det vennskapelige. Litt dumt om jeg gjengjelder dette, og kanskje for mye, og så er det bare sånn hun er med venner, venninner osv. Så langt har jeg bare strøket henne på armen da vi stod ute og hun var rimelig kald 😄
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Avtalte dere å møtes på byen bare dere to eller møttes dere tilfeldig pga felles venner etc? Førstnevnte tyder på interesse om hun ikke er alkoholiker og bare vil drikke med noen, sistnevnte tyder på vennskap. Anonymkode: f1f84...d4b
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 Hvor mye eldre? Anonymkode: f424f...154
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 Jeg tenker forhold. Hva ønsker du helst selv? Forhold eller FWB? Ved ONS, hadde det vel allerede skjedd noe. Virker som dere bygger opp noe Anonymkode: e1858...c7f
norw Skrevet 14. november 2022 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2022 Jeg er 38, hun er 51. Hun har virket litt usikker på hvor gammel jeg er, og var så vidt inne på at jeg til og med kan være i 20-årene, men fikk avklart hvor gammel jeg er og har flere ganger sneket inn at alder ikke er så nøye, at jeg har venner på rundt 50, har vært på fester med folk på ca 60 osv. På fredag skrev hun til meg, at hun vurderte å gå ut på et utested med live musikk og la til "men litt skeptisk til å gå alene...". Fremstod som et hint om at hun ville ha meg med. Da vi dro hjemover hver for oss skrev hun til meg igjen, god tur hjem, og vi fleipa litt om at jeg skulle gå naken hjem fra bussholdeplassen. Hun fleipa også litt med et ordspill med en seksuell vri i den forbindelse. Så skrev hun til meg igjen på lørdag og spurte om jeg var ute med en annen spesifikk dame, som jeg ikke var. Hun var usikker på om hun skulle ut (hun som nevnte det å dra ut, ikke jeg), skrev at hun var litt trøtt. Så skrev jeg en mld med dobbel betydning som hun tolket "feil", så det endte med at vi dro ut sammen. Litt berøring igjen fra hennes side og da jeg sa ordet "trangt" i en sammenheng tulla hun litt med det, tolka det seksuelt liksom. Vet ikke om det nødvendigvis ville skjedd noe allerede om begge vil det, mest pga felles venner og arrangementene fremover. (vet ikke om det er sannsynlig at hun leser dette 😄)
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #6 Skrevet 14. november 2022 norw skrev (1 minutt siden): Jeg er 38, hun er 51. Hun har virket litt usikker på hvor gammel jeg er, og var så vidt inne på at jeg til og med kan være i 20-årene, men fikk avklart hvor gammel jeg er og har flere ganger sneket inn at alder ikke er så nøye, at jeg har venner på rundt 50, har vært på fester med folk på ca 60 osv. På fredag skrev hun til meg, at hun vurderte å gå ut på et utested med live musikk og la til "men litt skeptisk til å gå alene...". Fremstod som et hint om at hun ville ha meg med. Da vi dro hjemover hver for oss skrev hun til meg igjen, god tur hjem, og vi fleipa litt om at jeg skulle gå naken hjem fra bussholdeplassen. Hun fleipa også litt med et ordspill med en seksuell vri i den forbindelse. Så skrev hun til meg igjen på lørdag og spurte om jeg var ute med en annen spesifikk dame, som jeg ikke var. Hun var usikker på om hun skulle ut (hun som nevnte det å dra ut, ikke jeg), skrev at hun var litt trøtt. Så skrev jeg en mld med dobbel betydning som hun tolket "feil", så det endte med at vi dro ut sammen. Litt berøring igjen fra hennes side og da jeg sa ordet "trangt" i en sammenheng tulla hun litt med det, tolka det seksuelt liksom. Vet ikke om det nødvendigvis ville skjedd noe allerede om begge vil det, mest pga felles venner og arrangementene fremover. (vet ikke om det er sannsynlig at hun leser dette 😄) Jeg kunne lett vært sånn med drikke kompiser og nye bekjentskaper (venn). Mtp aldersforskjellen ville jeg tatt utgangspunkt i at dette er en rent kameratslig relasjon, så får du heller enten spørre henne rett ut om hun kunne tenke seg å date deg eller vente å se om hun tar initiativ til noe kyssing og tafsing. Er hun keen på noe sånt så gjør hun det, i fylla mister man hedningene og kysser de man liker om man vil noe med de. Anonymkode: f1f84...d4b 1
asterix Skrevet 14. november 2022 #7 Skrevet 14. november 2022 Det var da ikke så voldsom aldersforskjell akkurat. 3 1
norw Skrevet 14. november 2022 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kunne lett vært sånn med drikke kompiser og nye bekjentskaper (venn). Mtp aldersforskjellen ville jeg tatt utgangspunkt i at dette er en rent kameratslig relasjon, så får du heller enten spørre henne rett ut om hun kunne tenke seg å date deg eller vente å se om hun tar initiativ til noe kyssing og tafsing. Er hun keen på noe sånt så gjør hun det, i fylla mister man hedningene og kysser de man liker om man vil noe med de. Anonymkode: f1f84...d4b Foreløpig heller jeg mest mot at dette er noe mer enn bare vennskapelig, men tenker samtidig at jeg kan ta feil og at det er dumt å tabbe seg ut av de nevnte grunnene. Hun var ikke full, ikke jeg heller. Ble bare én enhet på oss hver på lørdag selv om vi satt der fra nærmere halv tolv til rundt halv tre. Hun hadde vært på konsert og sikkert drukket en enhet eller to der. Drakk ikke så mye på fredag heller og hun var i hvert fall ikke full/brisen nok til å være mer "på".
norw Skrevet 14. november 2022 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2022 asterix skrev (1 minutt siden): Det var da ikke så voldsom aldersforskjell akkurat. For stor aldersforskjell for forhold for meg, selv om hun holder seg godt. Over 45 begynner å bli litt for gammelt.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #10 Skrevet 14. november 2022 norw skrev (10 minutter siden): For stor aldersforskjell for forhold for meg, selv om hun holder seg godt. Over 45 begynner å bli litt for gammelt. Kvinner som kun er ute etter sex er gjerne mer direkte, så du bør snarest gjøre klart at du ikke er interessert, ellers vil hun kun bli såret. Anonymkode: f424f...154 2
norw Skrevet 14. november 2022 Forfatter #11 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kvinner som kun er ute etter sex er gjerne mer direkte, så du bør snarest gjøre klart at du ikke er interessert, ellers vil hun kun bli såret. Anonymkode: f424f...154 Det er mulig at hun mener at hun har vært ganske direkte, at hun er oppgitt over at jeg ikke tar et hint osv.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #12 Skrevet 14. november 2022 norw skrev (32 minutter siden): Det er mulig at hun mener at hun har vært ganske direkte, at hun er oppgitt over at jeg ikke tar et hint osv. Nei det tviler jeg på. Hun er 50 ikke 15. En godt voksen dame som vil ha sex går "in for the kill" mer målretta enn en Don Juan i 20 årene på sitt kåteste og mest selvsikre. Anonymkode: f1f84...d4b 2
Einus Skrevet 14. november 2022 #13 Skrevet 14. november 2022 Jenta mi er snart 72 og jeg blir 60 i mai. ikke noe problem, men vi er jo godt voksne da vel og merke, men i mange situasjoner 16 år begge to 🤭 1
Rosakatt Skrevet 14. november 2022 #14 Skrevet 14. november 2022 Syns det virker som om hun er innterisert 😊 Ikke vær redd for å dum deg ut, om du prøver deg. Om du har lyst selvsagt 😅 Men liker at du prøver å analysere situasjonen, virker som om du er en mann som tar hensyn å det er fint 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #15 Skrevet 14. november 2022 norw skrev (1 time siden): Foreløpig heller jeg mest mot at dette er noe mer enn bare vennskapelig, men tenker samtidig at jeg kan ta feil og at det er dumt å tabbe seg ut av de nevnte grunnene. Hun var ikke full, ikke jeg heller. Ble bare én enhet på oss hver på lørdag selv om vi satt der fra nærmere halv tolv til rundt halv tre. Hun hadde vært på konsert og sikkert drukket en enhet eller to der. Drakk ikke så mye på fredag heller og hun var i hvert fall ikke full/brisen nok til å være mer "på". Har en fwb på 39 og jeg er nå 53. Men møttes første gang var han 35. Jeg kunne godt tenkt meg forhold for har blitt vant til han og jeg merker ikke alders forskjellen. Men av ulike grunner kan vi aldri bli sammen men ja flotteste mannen jeg har møtt. Så funker fint for meg. Anonymkode: e063a...b82 2 1
GrønnNellik68 Skrevet 14. november 2022 #16 Skrevet 14. november 2022 Syns du skal prøve deg frem jeg jo bedre kjent dere blir så blir det enklere å vite hvor du har den andre part. Lykke til☘️
norw Skrevet 14. november 2022 Forfatter #17 Skrevet 14. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Nei det tviler jeg på. Hun er 50 ikke 15. En godt voksen dame som vil ha sex går "in for the kill" mer målretta enn en Don Juan i 20 årene på sitt kåteste og mest selvsikre. Anonymkode: f1f84...d4b Ikke så sikker på det. Hun er nok ekstra forsiktig pga felles venner og arrangementer fremover, hvis hun er interessert i noe mer enn vennskap. GrønnNellik68 skrev (33 minutter siden): Syns du skal prøve deg frem jeg jo bedre kjent dere blir så blir det enklere å vite hvor du har den andre part. Lykke til☘️ Jeg vurderer å være litt mer "på", med litt mer berøring og så får det briste eller bære. Bare ikke veldig rett på sak. En kompis har vært litt interessert i henne, og han er mer frempå og tar mer på damene, og da var hun ikke helt med på notene, hadde behov for å presisere at hun bare ser på ham som en venn osv. Denne kompisen min møter også på henne av og til og det ser ut til å gå greit. Takk. Endret 14. november 2022 av norw
GrønnNellik68 Skrevet 14. november 2022 #18 Skrevet 14. november 2022 (endret) norw skrev (1 time siden): Ikke så sikker på det. Hun er nok ekstra forsiktig pga felles venner og arrangementer fremover, hvis hun er interessert i noe mer enn vennskap. Jeg vurderer å være litt mer "på", med litt mer berøring og så får det briste eller bære. Bare ikke veldig rett på sak. En kompis har vært litt interessert i henne, og han er mer frempå og tar mer på damene, og da var hun ikke helt med på notene, hadde behov for å presisere at hun bare ser på ham som en venn osv. Denne kompisen min møter også på henne av og til og det ser ut til å gå greit. Takk. Hva ønsker du selv da? Jeg har noe lignende hatt han som venn i snart 4 år. 15 år yngre og når vi møtes og sex er med i planen så koser vi oss ordentlig og jeg får og dekt kos og nærheten med han. Alt er lov og det liker jeg pluss at vi finner på masse gærnskap gjort. Vi kan og møtes uten sex og jeg liker det slik da. Kjærester for en kveld. Kall det det. Endret 14. november 2022 av GrønnNellik68
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #19 Skrevet 14. november 2022 Jeg ble kjent med et superkoselig par i sommer. Damen var 60, og mannen var i 40-åra. Herregud, for et smashing par altså. Digget de🤩 Anonymkode: 45420...f5e 3
norw Skrevet 14. november 2022 Forfatter #20 Skrevet 14. november 2022 GrønnNellik68 skrev (18 minutter siden): Hva ønsker du selv da? Jeg har noe lignende hatt han som venn i snart 4 år. 15 år yngre og når vi møtes og sex er med i planen så koser vi oss ordentlig og jeg får og dekt kos og nærheten med han. Alt er lov og det liker jeg pluss at vi finner på masse gærnskap gjort. Vi kan og møtes uten sex og jeg liker det slik da. Kjærester for en kveld. Kall det det. jeg kunne tenkt meg enten ons eller å møtes nå og da, bare ikke et fast forhold, involvere familien osv. Kanskje noe a lá det du skisserer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå