Gå til innhold

Leiepriser hva er innafor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jeg bor ( landet ) ligger det nå flere leiligheter ute men da kjellerleiligheter får 5500 med nett og de fleste har peris. Hva er da innafor får leilighet i første etasje? Hele første etasje i ett hus? Er 8000 i samme beregning? Synes selv 8000 er litt dyrt her Hva synes du ? Ville du ventet til det kom noe rimeligere? Vill ikke i kjeller uansett. 

Anonymkode: 55f9e...a8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betalte 8000kr inkl alt for en kjellerleilighet med 1 soverom 😊 Betaler nå 10.000kr + strøm, internett og tv for en enebolig med garasje, hage og parkeringsplass i samme kommune. 

Anonymkode: 8a011...217

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Betalte 8000kr inkl alt for en kjellerleilighet med 1 soverom 😊 Betaler nå 10.000kr + strøm, internett og tv for en enebolig med garasje, hage og parkeringsplass i samme kommune. 

Jeg ser i samme nabolag hehe 😊 men ja ser at det ikke var store prisforskjellen! 

Skrevet

Jeg betaler 6000 for enebolig inkludert strøm opp til 1000kr i mnd, Internett og den hyggeligste utleieren i verden 😊 jeg har sagt han må bare øke leieprisen hvis han trenger det, men da mumlet han bare og viftet litt på armene og ristet på hodet før han gikk igjen. Tok det som at han syns det var et tåpelig forslag 😂

Anonymkode: 44db5...3a8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg betaler 6000 for enebolig inkludert strøm opp til 1000kr i mnd, Internett og den hyggeligste utleieren i verden 😊 jeg har sagt han må bare øke leieprisen hvis han trenger det, men da mumlet han bare og viftet litt på armene og ristet på hodet før han gikk igjen. Tok det som at han syns det var et tåpelig forslag 😂

Anonymkode: 44db5...3a8

Elsker husverten din uten å kjenne han bare av å lese det haha 😂 tydeligvis ikke pengene som er viktigst 😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg betalte 6000 + strøm for kjellerleilighet. De som bodde oppe betalte 9000 + strøm (de hadde faktisk tilgang på 2 etasjer da). Så de fikk sånn sett en bedre deal enn meg vil jeg si.

Boligstrøk på landet, kommune med ca 3000 innbyggere.

Anonymkode: 89fde...fa6

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

8000 inkl alt er jo lite her i byen må man ut med 12-13000 for en kjeller/sokkel. Finnes billigere men de er små og ser råtne ut. Leieprisene har jo steget masse ihvertfall i storbyene og det er ikke veldig bra utvalgt av leiligheter/hus som er frittliggende. En enebolig koster jo nærmere 30000. 

Anonymkode: 1ec33...f0e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Her jeg bor ( landet ) ligger det nå flere leiligheter ute men da kjellerleiligheter får 5500 med nett og de fleste har peris. Hva er da innafor får leilighet i første etasje? Hele første etasje i ett hus? Er 8000 i samme beregning? Synes selv 8000 er litt dyrt her Hva synes du ? Ville du ventet til det kom noe rimeligere? Vill ikke i kjeller uansett. 

Ute på landet er en leilighet til 8000kr i mnd kjempedyrt fordi man må beregne blant annet mye høyere bensinutgifter i tillegg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...