MiniMjau Skrevet 7. desember 2005 #1 Skrevet 7. desember 2005 Jeg satt akkurat og skulle bestille billetter via internett til en konsert i Portugal. Jeg betaler med kort via internettsiden, og får bilettene tilsendt på post. Bilettene koster tilsammen ca 60 Euro. Er dette noe jeg må fortolle?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #2 Skrevet 7. desember 2005 Jeg har egentlig ikke peiling, men det håper jeg da for alvor ikke. Dette er jo ikke et produkt du får tilsendt til Norge, men en tjeneste du må reise til Portugal for å få benyttet. Jeg bestilte en gang billetter til en konsert i London som kom i posten, og det ble ikke stoppet, men det kom i en vanlig konvolutt og ikke som en pakke.
MiniMjau Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2005 Ja, det var egentlig det jeg også tenkte, og det høres veldig fornuftig ut. Men du kan jo aldri vite i dette landet her.... Håper det kan være andre som vet noe mer?
MiniMjau Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2005 Har sjekket dette ut med Toll og avgiftsdirektoratet og det er IKKE toll på sånne billetter som jeg skriver om i første innlegget mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå