Gå til innhold

Hva gjør man i en treårsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal feire treåringen i januar, men dette er mitt første barn og jeg aner ikke hva slags aktiviteter vi kan ha! Er det noen som har noen tips? Vi tenker fiskedam…. Men der stopper kreativiteten min. Det er egentlig bare fire barn som kommer, resten voksne (men de har jeg ikke tenkt å aktivisere) 

Anonymkode: 51ab7...749

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blås opp noen ballonger, la dem løpe litt rundt og leke med dem. Sett på litt musikk de liker. Sammen med fiskedam og mat og kake er dette mer enn nok. :) 

Anonymkode: d9169...f42

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kjøp en pinjata og fyll den med godteri.

Anonymkode: 81334...c81

Skrevet

Trenger ikke ha så mye arrangert. Ungene ordner helt fint opp selv. 

Fiskedam er helt ok. Deretter er det egentlig bare å ha barnets vanlige leker fremme, noen ballonger, og så leker ungene helt fint uten at det må arrangeres. I den alderen er de gjerne ikke så flinke til å følge regler og konsentrere seg om noe som er arrangert. 

Anonymkode: d9f46...9b9

Skrevet

Vi feiret nettopp 3 årsdag. Barna som kom syntes det var kjempe gøy å leke med lekene våre. Og vi hadde masse ballonger. Først åpnet vi gavene, barna satt i ring og så på. Etter litt lek var det pølser, så muffins og bursdagsang, før vi avsluttet med å fiske etter godteposer. De lekte i mellom hver ting vi gjorde og de voksne satt pris på en kopp kaffe 🙂

Skrevet

Ikke meg som er TS, men hvor lenge varer vanligvis et barneselskap til en treåring? Er det to timer som er vanlig? 

Anonymkode: d11a8...3aa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ikke meg som er TS, men hvor lenge varer vanligvis et barneselskap til en treåring? Er det to timer som er vanlig? 

Det er ganske standard, ja, og mer enn nok. 

Anonymkode: d9f46...9b9

• Liker 2
Skrevet

Flasketuten peker på. Den som blir pekt på får gi gaven sin til bursdagsbarnet. 

uorganiserte barnebursdager der barna får styre alt selv er pyton for både barn og voksne. 

Anonymkode: f9dfb...356

Skrevet

2 timer hadde vi. Vi synes treåringene var litt små for flasketuten peker på og de var såpass få at det var lettere å bare styre det synes jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Blås opp noen ballonger, la dem løpe litt rundt og leke med dem. Sett på litt musikk de liker. Sammen med fiskedam og mat og kake er dette mer enn nok. :) 

Anonymkode: d9169...f42

Dette gjorde vi. Var stor suksess!

Anonymkode: 372a5...819

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi hadde 1,5 time. Var perfekt. 

Anonymkode: 372a5...819

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde 4årsdag riktig nok, men vi hadde bare frilek og fisketur. Vi hadde planer om musikken (stolleken eller den hvor man skal stoppe når musikken stopper) hvis barna slet med å aktivisere hverandre, men det ble aldri behov for det, de styrte leken godt selv.

Anonymkode: 49723...34c

Gjest PingPongRosadamm
Skrevet (endret)

😊

Endret av lamorte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...