AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Noen tips mot kvalme!? Legekontoret anbefalte meg postafen, men nå føler jeg ikke at det hjelper lenger. Er kvalm, kaster opp alt jeg spiser, orker ikke noe husarbeid og ligger i sofaen og i senga hele dagen.. Ba om legetime, som jeg fikk i starten av desember. Har dere noen tips mot kvalme?? Vil gjerne fungere normalt Anonymkode: 6dd11...ecc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen tips mot kvalme!? Legekontoret anbefalte meg postafen, men nå føler jeg ikke at det hjelper lenger. Er kvalm, kaster opp alt jeg spiser, orker ikke noe husarbeid og ligger i sofaen og i senga hele dagen.. Ba om legetime, som jeg fikk i starten av desember. Har dere noen tips mot kvalme?? Vil gjerne fungere normalt Anonymkode: 6dd11...ecc Ring legekontor og få legetime med en gang! Du har krav på det innen 5 dager Anonymkode: 919ea...4ac
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ring legekontor og få legetime med en gang! Du har krav på det innen 5 dager Anonymkode: 919ea...4ac Jeg spurte igjen og de beklagde seg for lang ventetid. Jeg prøver legevakten i kveld.. Anonymkode: 6dd11...ecc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå