AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Etter et forhold med barn og samboerskap ble det endelig slutt. Og jeg blitt involvert i et nytt fantastisk forhold. I mens dette nye forholdet utviklet seg har jeg gjort opp hus mm. med eksen (dette har har trenert i ubeskrivelig lang tid). Til og med overdragelse av huset var en kamp, han har prøvd å lure meg. Etter det ble slutt har jeg forstått at han har vært utro, ført meg bak lyset og ikke vært oppriktig om en del ting. I mitt nye forhold merker jeg plutselig at jeg er usikker. Jeg craver bekreftelse på at jeg er likt, at det ikke kun går én vei. Det skal sies at jeg nå er involvert i en mann som i tillegg ikke er god på å vise følelser, han er reservert og sjenert, og har en krevende jobb 24/7. Det jeg kjenner nå er ærlig talt en sorg. Jeg kan ikke tro at jeg har latt meg falle for og lure av eksen, at han lot meg tvile så ekstremt mye på meg selv. Jeg kjente ikke igjen meg selv på slutten, og jeg begynte å tro at alt som var vanskelig mellom oss var vår feil. Hvordan kommer jeg videre fra dette?? Det begynner å synke inn nå og det er ordentlig smertefullt… Anonymkode: f2f72...954
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Husk at det du sliter med nå, er en skade han har påført deg. Det er ikke fordi det er noe galt med deg, men det er noe galt med han. Det er ikke din skyld at han skadet deg. Du har ikke gjort noe feil som gjorde deg fortjent til dette. Selv om han er en drittsekk, så valgte han deg for dine gode og vennlige egenskaper. Om han er i stand til å føle kjærlighet, så elsket han deg nok også. Du er verdt å elske. Men den dårlige behandlingen fortjente du ikke. Den dårlige behandlingen skadet deg. Nå er du fysisk fri. Men stemmen hans er fortsatt bak på skulderen din og psyker deg ned. Kanskje tiden vil fikse skaden han har gjort mot deg. Men noen trenger faktisk terapi. Akkurat som en brukket fot trenger gips el.l. for å heles. Anonymkode: 9cfab...dc6 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Etter et forhold med barn og samboerskap ble det endelig slutt. Og jeg blitt involvert i et nytt fantastisk forhold. I mens dette nye forholdet utviklet seg har jeg gjort opp hus mm. med eksen (dette har har trenert i ubeskrivelig lang tid). Til og med overdragelse av huset var en kamp, han har prøvd å lure meg. Etter det ble slutt har jeg forstått at han har vært utro, ført meg bak lyset og ikke vært oppriktig om en del ting. I mitt nye forhold merker jeg plutselig at jeg er usikker. Jeg craver bekreftelse på at jeg er likt, at det ikke kun går én vei. Det skal sies at jeg nå er involvert i en mann som i tillegg ikke er god på å vise følelser, han er reservert og sjenert, og har en krevende jobb 24/7. Det jeg kjenner nå er ærlig talt en sorg. Jeg kan ikke tro at jeg har latt meg falle for og lure av eksen, at han lot meg tvile så ekstremt mye på meg selv. Jeg kjente ikke igjen meg selv på slutten, og jeg begynte å tro at alt som var vanskelig mellom oss var vår feil. Hvordan kommer jeg videre fra dette?? Det begynner å synke inn nå og det er ordentlig smertefullt… Anonymkode: f2f72...954 Du burde kanskje få noen å prate med? Og jeg tenker jo først og fremst, er du redd for å være alene? 🧐. Du fikk deg fort ny kjæreste (ikke noe galt i det, men..) - både du og barnet ditt har gått igjennom en stor forandring. Hva med å fokusere på livet bare dere to? For en stund. Syntes jo dette gikk veldig fort, og når du også sliter emosjonelt osv - så mener jeg det er en dårlig ide med ny kjæreste. Du må først og fremst ta vare på deg selv, og fokusere på barnet og å komme på rett vei igjen. Anonymkode: 963b2...20f 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 Dump den nye kjæresten, prat med noen i en sorggruppe eller en gruppe/ noen du har tillit til. Du har jo mer enn nok med å få hodet over vannet, ta vare på deg selv og barna og finne deg til rette i et nytt hjem. Da kan du ikke nøye deg med en kjæreste som i bunn og grunn er kliss lik eksen din. Vil du ikke ha en fyr som gir deg positive erfaringer etter alt dette? Anonymkode: 87d7e...40f 1
anonym78910 Skrevet 14. november 2022 #5 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter et forhold med barn og samboerskap ble det endelig slutt. Og jeg blitt involvert i et nytt fantastisk forhold. I mens dette nye forholdet utviklet seg har jeg gjort opp hus mm. med eksen (dette har har trenert i ubeskrivelig lang tid). Til og med overdragelse av huset var en kamp, han har prøvd å lure meg. Etter det ble slutt har jeg forstått at han har vært utro, ført meg bak lyset og ikke vært oppriktig om en del ting. I mitt nye forhold merker jeg plutselig at jeg er usikker. Jeg craver bekreftelse på at jeg er likt, at det ikke kun går én vei. Det skal sies at jeg nå er involvert i en mann som i tillegg ikke er god på å vise følelser, han er reservert og sjenert, og har en krevende jobb 24/7. Det jeg kjenner nå er ærlig talt en sorg. Jeg kan ikke tro at jeg har latt meg falle for og lure av eksen, at han lot meg tvile så ekstremt mye på meg selv. Jeg kjente ikke igjen meg selv på slutten, og jeg begynte å tro at alt som var vanskelig mellom oss var vår feil. Hvordan kommer jeg videre fra dette?? Det begynner å synke inn nå og det er ordentlig smertefullt… Anonymkode: f2f72...954 Min erfaring vær aleine en stund, finn ut hvorfor du tar de valgene du tar. Ta deg noen timer hos psykolog. Helst en privat som går litt rett på sak, ikke sikkert du trenger så mange timer. 🌸 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #6 Skrevet 14. november 2022 Hei, takk for svar alle sammen! Tror kanskje jeg bør snakke med noen, det behovet har egentlig ikke meldt seg enda. Angående det nye forholdet er det en person jeg har kjent i mange år, og det er ingenting som er skrevet i stein enda. Enn så lenge har vi kun nytt hverandres selskap, vi har ikke outet forholdet til noen heller. Han gir mer mye glede og er overhode ikke lik eksen min. Han er veldig bra på mange måter. Men ja, det var kanskje veldig dumt… det var som en forelskelse og flørt som har vært der i mange år og endelig slo røtter, eller noe sånt. Anonymkode: f2f72...954
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #7 Skrevet 14. november 2022 Du tiltrekkes nok denne typen menn, ellers ville du ikke latt deg lure, så jeg ville absolutt tvilt på denne «24/7» jobben til den nye også. Anonymkode: 61b37...6f4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #8 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du tiltrekkes nok denne typen menn, ellers ville du ikke latt deg lure, så jeg ville absolutt tvilt på denne «24/7» jobben til den nye også. Anonymkode: 61b37...6f4 Han er bonde. Anonymkode: f2f72...954 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #9 Skrevet 14. november 2022 Jeg har nesten samme erfaring som deg. Jeg gikk 10 timer hos psykolog pg har brukt 10 mnd med å bearbeide bruddet og jobbet med meg selv. Jeg er nå helt ferdig med eksen. Jeg tenker han er "syk" og at det er synd på han. Jeg er bare glad at jeg kom meg ut av forholdet tross alt øknonomisk tap og rettsak! Jeg ser også nå i ettertid klart og at han ikke var en god mann og i mange år har jeg latt meg utnyttet og blitt behandlet dårlig når han ikke fikk viljen sin! Anonymkode: 7a5c4...153
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #10 Skrevet 14. november 2022 Tenk så bra at du er kvitt han! Vær litt raus med deg selv og gi deg selv omsorg og tid til å komme deg på beina igjen. Dette klarer du! Anonymkode: fb0cd...909 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå