Gå til innhold

Tips til hudpleieprodukter/rutine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt serien REN og er egentlig fornøyd, men syns det er ganske dyrt. Har helt normal hud så tar gjerne tips til litt rimeligere produkter. Har brukt ansiktsrens, serum, øyekrem og fuktighetskrem.

Anonymkode: b3324...27e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du at du har noen spesifikke behov utover rens, fukt og solbeskyttelse? Hvilket serum er det du har brukt?

Skrevet (endret)

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ja, den er veldig god, har brukt den selv i mange år. Dessverre så skal de visst slutte å produsere den. 

En god, rimelig og drøy rens er CeraVe Hydrating Cleanser. Selv liker jeg godt Cosmica Face Cleansing Lotion, min absolutte favoritt er imidlertid LRP Tolèriane renselotion. Den er egentlig beregnet for sensitiv hud, men den er helt nydelig.

En god og rimelig fuktighetskrem er CeraVe Facial Moisturizing Lotion, den uten SPF. Den kan også brukes rundt øynene, hvis du kun trenger fukt til øyepartiet. Du kan også prøve dette serumet fra danske PUCA (Pure & Care). Ikke la deg avskrekke av at du kjøper det hos Normal, det er et bra serum med gode ingredienser. 

Som erstatning for serumet fra REN, kan du forsøke en av ansiktsoljene fra The Ordinary, enten Marula Oil eller Sea Buckthorn Oil, begge passer for normal hud og er rike på antioksidanter. 

Endret av Roci
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...