Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt for en uke siden, og i dag opplevde jeg at streken var svakere enn for to dager siden. Har hatt en SA for fire måneder siden, og frykter at jeg opplever det samme nå. Er det noen som har opplevd at streken på graviditetstesten har blitt svakere, men at det likevel har gått bra? Desperat etter et lite håp😭

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal egentlig slutte å teste etter 14 dpo. Noen har har så myehgc i seg at du ikke vil få positive lenger.

Pluss en test vil ikke fortelle deg sp mye, dra til legen og ta blodprøver 

Skrevet
Sofakona skrev (2 minutter siden):

Du skal egentlig slutte å teste etter 14 dpo. Noen har har så myehgc i seg at du ikke vil få positive lenger.

Pluss en test vil ikke fortelle deg sp mye, dra til legen og ta blodprøver 

Har vært med legen og tatt blodprøve, 15 og 17 dpo. 15 dpo var det 32 mIU/ml, og 17 dpo var det 82 5 mIU/ml. Stigningen er i tråd med tidsintervallet, men jeg synes selv dette hørtes noe lite ut sammenlignet med hvor langt jeg var på vei, selv om dette er individuelt og kan variere. Når jeg i tillegg opplever svakere strek på urinprøve i dag så klarer jeg ikke unngå å bli bekymret...

Skrevet
Anonym-lesev skrev (1 minutt siden):

Har vært med legen og tatt blodprøve, 15 og 17 dpo. 15 dpo var det 32 mIU/ml, og 17 dpo var det 82 5 mIU/ml. Stigningen er i tråd med tidsintervallet, men jeg synes selv dette hørtes noe lite ut sammenlignet med hvor langt jeg var på vei, selv om dette er individuelt og kan variere. Når jeg i tillegg opplever svakere strek på urinprøve i dag så klarer jeg ikke unngå å bli bekymret...

Er du sikker på eggløsning tiden

Skrevet
Sofakona skrev (3 timer siden):

Er du sikker på eggløsning tiden

Eggløsningen må ha skjedd denne dagen, og senest 1-2 dager etterpå. Synes fortsatt ikke det gir mening at streken var sterkere på lørdag enn i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...