Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forskjellige spørreundersøkelser, hvor man kan tjene "poeng" som etter hvert kan veksles inn til gavekort fra nettbutikker som CDON  eller lignende. 

m3 panel.no eller You Gov er vel greie nettsteder å begynne? man er selvfølgelig aldri nødt til å oppgi deres egne navn (eller andre personlige opplysninger) med mindre man ønsker dette altså. I mitt tilfelle har jeg ført opp nærmeste litt større nettsted som mitt bosted. Selv om dette området ligger cirka femten eller tjue kilometer unna der jeg egentlig bor. :nisse: 

Anonymkode: 04a2b...64e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg er ikke den du siterer, men jo, det er ikke langt i fra. 

Anonymkode: 76a3b...cd5

Det er selvfølgelig bare tull. Hvor mye tjener du totalt brutto i året (selvfølgelig før fradrag og skatt) og hvor mye betaler du totalt i skatt i året? Sjekk skatteoppgjøret ditt og fortell meg det om du tror at du betaler nærmere 50% i skatt...

Anonymkode: 9a22f...8ec

Skrevet

Ringevikar i helsevesenet typ bolig for personer med utviklingshemming/ psykiske lidelser. Stort sett enkelt å få jobb.

Anonymkode: 02fbe...887

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på hvor mye ekstra du trenger, men det er jo mange butikker, bensinstasjoner og restauranter som trenger folk nå. Sikkert relativt enkelt å få en ekstrajobb nå om dagen. Ellers kan du jo passe katter eller hunder for folk som skal reise bort. Kanskje strikke/hekle noe og selge?

Dessuten kan du melde deg som "hemmelig kunde", men det er ganske dårlig betalt.

Anonymkode: 12061...8fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...