Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne hatt en ekstra inntekt. Noen tips? Ikke onlyfans etc

Anonymkode: 37a41...062

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bla en side vak for identisk tråd

Anonymkode: 6b4d9...f2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bla en side vak for identisk tråd

Anonymkode: 6b4d9...f2a

Der diskuteres onlyfans, og som jeg skriver i innlegget; ikke intr i å ha det som biinntekt 😅

• Liker 1
Skrevet

Støttekontakt er temmelig fleksibelt. Dog dårlig betalt  

Skrevet
Tomas77 skrev (3 minutter siden):

Støttekontakt er temmelig fleksibelt. Dog dårlig betalt  

Det har jeg vært tidligere, noe som resulterte i at jeg tapte penger😅

Skrevet

Det kan jo være alt mulig som har arbeidstider som passer med livet ditt ellers. 

Har du vanlig 8-4-jobb, så se etter deltidsjobb på steder med kvelds- og helgeåpent. Butikker, serveringssteder, helse. Selv jobber jeg som avløser i helgene. 

Anonymkode: 7de77...910

Skrevet

Jeg ville sett etter en helgejobb, eller kveldsjobb. 
Om det er butikk, hotell, serveringssted eller lignende. 
Mange lignende steder vil man også kunne jobbe dagtid dersom du jobber turnus. 

Dersom du ønsker en biinntekt du kan få hjemmefra, så kan du søke etter jobber med kun hjemmekontor på finn, der er det diverse salgsjobber, leksehjelp og lignende. 

Anonymkode: 2f9ee...722

Skrevet

Utbytteaksjer

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2022 den 21.43):

Det har jeg vært tidligere, noe som resulterte i at jeg tapte penger😅

Skal godt gjøres.

Anonymkode: e03ea...d9f

Skrevet

Taxisjåfør.

Anonymkode: 968dd...f4e

Skrevet

Jeg er renholder i to barnehager 5 kvelder i uka i tillegg til 100% jobb på dagtid. Det føles ofte bortkastet. Jeg mister all kveldskosen med familien og jeg skatter halvparten av det lille jeg tjener. Men det er den eneste måten å få endene til å møtes på. 
Jeg er sliten, men blir mer sliten av å være blakk så jeg må bare stå i det. 

Anonymkode: 310ac...030

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skal godt gjøres.

Overhode ikke. Det er en dårlig betalt jobb, hvor jeg dessverre måtte bruke bil ekstremt mye i jobben, noe man såvidt får betalt for. Så det er ikke vanskelig å tape penger på det nei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Overhode ikke. Det er en dårlig betalt jobb, hvor jeg dessverre måtte bruke bil ekstremt mye i jobben, noe man såvidt får betalt for. Så det er ikke vanskelig å tape penger på det nei.

Svært vanskelig, om en ikke vil det selv.

Skrevet

https://luado.no/

Bli en "fikser". 

Lag profil, bestem pris, skriv hvilke oppgaver du kan utføre og når. Inntil 50000 i året skattefritt. 

Oppgaver kan være alt fra å være selskap, tapetsere, rydde, male, .. kort sagt alle oppgaver noen vil betale for hjelp til. Man trenger slett ikke være proff 

Anonymkode: 9430c...a62

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Bli en "fikser". 

Lag profil, bestem pris, skriv hvilke oppgaver du kan utføre og når. Inntil 50000 i året skattefritt. 

Oppgaver kan være alt fra å være selskap, tapetsere, rydde, male, .. kort sagt alle oppgaver noen vil betale for hjelp til. Man trenger slett ikke være proff 

Ca 60000 skattefritt i året.

Skrevet

Svært vanskelig, om en ikke vil det selv.

Det er vel ingen vits i å diskutere. Det er min erfaring.

Skrevet

Bli en "fikser". 

Prisene der var ikke akkurat lave. Blant annet 999 kroner for en time for å montere et eller annen møbel fra IKEA. Til og med IKEA sine folk har en pris som starter fra kr 399 timen. 

I hovedsak er de fleste av de forslagene for menn som er ganske handy. I likhet med OnlyFans som er kun for hotte damer. Så det er ikke vits å foreslå det for TS.

Dessuten er slike tråder alltid en slags gjettelek når TS aldri gir noe særlig detaljer, men har et hovedinnlegg bestående av en linje og dette ser man gang på gang i mange tråder. Slik at tråden begynner å leve sitt eget liv av alle andre som gjetter og kommer med forslag til venstre og høyre.

Så da må alle gjette seg frem og komme med ca 20 forslag, der sikkert minst 19 forslag er fullstendig irrelevante. 

Tenker at taxisjåfør, som noen nevnte her, er egentlig det ene forslaget som nesten alle kan gjøre om de har hender og rygg som fungerer. Og ellers kjøre bort ting med bil. Men kan ikke se for meg at det skulle gi noe særlig inntekt som gjør at man går i pluss. Avhengig av hvor man bor også. Om konkurransen er sterk, eller om klientellet er "fattige", så da har de også mye mindre å betale for slike tjenester.

Anonymkode: cde15...c92

• Liker 1
Skrevet

Bli ringevikar i helsevesenet.

Anonymkode: 9a22f...8ec

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er renholder i to barnehager 5 kvelder i uka i tillegg til 100% jobb på dagtid. Det føles ofte bortkastet. Jeg mister all kveldskosen med familien og jeg skatter halvparten av det lille jeg tjener. Men det er den eneste måten å få endene til å møtes på. 
Jeg er sliten, men blir mer sliten av å være blakk så jeg må bare stå i det. 

Anonymkode: 310ac...030

Du skatter IKKE halvparten av det du tjener.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du skatter IKKE halvparten av det du tjener.

Jeg er ikke den du siterer, men jo, det er ikke langt i fra. 

Anonymkode: 76a3b...cd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...