Gå til innhold

Får ikke lov å delbetaling med klarna tross lav gjeld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så rart. Jeg skylder over 40 000 hos klarna og jeg går på aap. Aldri noe problem å handle mer. 

Anonymkode: 101ef...57d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Så rart. Jeg skylder over 40 000 hos klarna og jeg går på aap. Aldri noe problem å handle mer. 

Anonymkode: 101ef...57d

TS blir heller ikke stoppet fra å handle mer.

Selv om det nok hadde vært godt for henne.

Anonymkode: 7c6b2...0c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du han da umulig ha god lønn om du må ta en sykkel til 15 000 på delbetaling og ikke greier betale ned mer enn en tusenlapp i måneden.

Anonymkode: fc3dc...f3e

Det kommer jo an på andre utgifter?!? 

Anonymkode: 63a20...a0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis du har god lønn som du sier burde det jo virkelig ikke være et problem å betale ned de 5000kr. Slutt å handle på avbetaling er også et godt råd, det er ikke økonomisk gunstig for sånne som deg.

Anonymkode: 1fcc2...72a

Hjelpe meg! «Sånne som deg», faktisk! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hjelpe meg! «Sånne som deg», faktisk! 

Hva var galt med å skrive det? Brukeren mente vel sånne som TS som ikke klarer å betale relativt små regninger selv om de har grei inntekt.

Anonymkode: 7c6b2...0c7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da er det på tide å disponere pengene sine annerledes. Ved å la være å kjøpe sykkel og  andre ting på kreditt f.eks...

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men om man ikke klarer betale ned mer i løpet av snart ett år, bør man ta på seg enda mer gjeld med høy rente?

Anonymkode: 810ae...a4b

Skrevet

Hmmm høyeste beløp jeg har hatt hos Klarna er 23.000. Sist jeg ble kredittvurdert stod det 25.000 i kreditt hos Klarna, så det er vel grensen min antar jeg? Men vet flere stusser over hva Klarna legger til grunn som vurdering når de lar kunder delbetale eller ikke, har ei venninne som ikke får delbetale gjennom Klarna og hun har sunn økonomi etter det jeg vet hvertfall. Har i hvertfall betalt alt mitt og unngår delbetalingsløsningen nå - blir dyrt i lengden. 

Anonymkode: 5617b...355

Skrevet

Jeg skulle handle noe på klarna og få faktura eller noe, dvs. Jeg skulle få varen først, så betale. 

Jeg fikk avslag, fordi jeg hadde for mange saker hos klarna. Jeg ble helt stresset, lastet ned appen og logget inn. Jeg hadde ingen aktive saker hos klarna, jeg tenkte noe måtte være feil og ringte de, hadde ingen saker. Jeg var jo i utgangspunktet helt sikker på at jeg ikke hadde noen saker, for jeg betaler alltid ved bestilling, så jeg fryktet jo at noen hadde stjålet kortet mitt. 

Så for min del iallefall, så virker det som at klarna ikke alltid har full kontroll 

Anonymkode: 24e66...9dd

• Liker 1
Skrevet

Betaler bare med kort, forsøkt betal etter 30dager men funker typisk annenhver gang

Anonymkode: 90bfc...7f1

Skrevet

Klarna er søppel, synd de har monopol på netthandel

Skrevet

Klarna virker merkelig basert på hva jeg leser her. Basert på reell, egen erfaring er klarna helt fint. Jeg har aldri blitt "nektet" å kjøpe noe via klarna, og jeg handler relativt mye på nett.

Betaler riktignok absolutt alle regninger i god tid før forfall. Mulig det har noe med saken å gjøre.

Anonymkode: 3367e...84b

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Klarna er søppel, synd de har monopol på netthandel

Hæ? Du kan jo bare betale med kredittkort. Enkelt og greit. Jeg bruker aldri Klar a.

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hæ? Du kan jo bare betale med kredittkort. Enkelt og greit. Jeg bruker aldri Klar a.

Ofte har de kortløsningen også på sider med klarna checkout, får gjerne vennligst velg et annet betalingsalternativ samme hva du velger

Bruker helst nettbutikker uten klarna 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...