Gå til innhold

Sykepleier master i psykisk helse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen sykepleiere her som har tatt eller tar master i psykisk helse? Isåfall hvordan løste dere det med jobb? Hvor mye tilrettelegging fikk dere?

Anonymkode: 961bf...373

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fullførte master i psykisk helse nå i våres. Fikk fri med lønn i alle undervisningene vi hadde + jeg var i mammapermisjon store deler av forløpet hvor jeg skrev master (anbefales ikke). Når jeg var ferdig med permisjonen fikk jeg betalt studiedag en dag i uken frem til den skulle forsvares.

Anonymkode: 56e44...62c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg fullførte master i psykisk helse nå i våres. Fikk fri med lønn i alle undervisningene vi hadde + jeg var i mammapermisjon store deler av forløpet hvor jeg skrev master (anbefales ikke). Når jeg var ferdig med permisjonen fikk jeg betalt studiedag en dag i uken frem til den skulle forsvares.

Tusen takk for svar! Kan jeg spørre hvor mye du gikk opp i lønn?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tusen takk for svar! Kan jeg spørre hvor mye du gikk opp i lønn?

Tror jeg gikk opp ca 40 000,-? Gikk fra sykepleier til spesialsykepleier. De var klare på at de ikke kom til å lønne meg for master da de færreste arbeidsgivere trenger den, men grunnet sykepleiermangel så ville de heller ikke miste meg så de tok regningen. Byttet jobb når jeg var ferdig så da gikk jeg opp ytterligere 72 000,-. Så rett over 100 000 til sammen.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...