AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Brystforstørrelse er noe jeg har ønsket meg helt siden jeg kom i puberteten og opplevde den skuffelsen da alle jentene i klassen fikk fine bryster utenom meg.. Men nå er det altså min tur - det eneste som gjenstår er å finne en klinikk og kirurg. Jeg bor i Rogaland og vil helst unngå å måtte reise. Foreløpig har jeg kikket mest på Aleris, og tilbakemeldingene deres virker veldig positive. Hva tenker dere? I tillegg til anbefaling ang klinikk og kirurg, så er jeg også nysgjerrig på hvordan hele prosessen var, hva prisen kom på og om det har oppstått noen komplikasjoner i ettertid...? Anonymkode: 38a10...d44
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Jeg er i Trondheim, så jeg har ikke noen anbefalinger på sted. Jeg hadde heller ikke akkurat brystforstørrelse, men har tatt brystløft og lagt inn silikon på grunn av veldig fæle bryst etter vektnedgang. Ble 67500 til meg, men det var jo fordi det var brystløft i tillegg. Det står vel på nettsidene til Aleris hva det koster for kun silikon? Har mistet litt følelse i det ene brystet, men det er bedre enn det var i mai, så mulig det blir bedre om jeg gir det enda mer tid. Hadde en del problemer med at sårene aldri grodde, men det viste seg at jeg var allergisk mot tapen som skulle dekke arrene. Så jeg får nok ganske stygge arr under brystene. Vær også obs på at silikon kan hindre deg i å amme barn om det er noe du vil. Selv om det ikke nødvendigvis blir vanskeligere da, det er veldig individuelt Tok silikon under muskelen, og det var ganske vondt. Men jeg kjørte bil og tok meg av barn dagen etter operasjonen. Alt i alt kjempefornøyd altså Anonymkode: ea7fe...7b5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 Små pupper er digg. Og de holder seg finere over tid. Vær som du er. Hilsen mann. Anonymkode: 40306...cee
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 Husk å legge av penger til neste operasjon. Silikon skal byttes ca hvert 15-20 år. Får du ubehag eller plager må de byttes tidligere. Det sies at de skal vare lengre men om du leser på nett får mange plager før det hat gått 20 år. Kjenner flere som ikke har kalkulert med denne merkostnaden og endt opp med å måtte ta dyre lån med skyhøye renter! Anonymkode: 1ae2d...760
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå