AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Jeg gråter når jeg ser andre gråter, det kan være noen jeg ser gråter på tv og så kjenner jeg på det selv. Jeg reagerer veldig når jeg ser andre har det vondt og blir behandlet dårlig i for eksempel et tv-program. Ta farmen for eksempel.🙇♀️ Det er så utrolig slitsomt å være så følsom, vet ikke om det kan ha noe med at jeg blir veldig fort glad i mennesker? Hvordan jobbe med seg selv for å bli litt tøffere? Kjæresten min blir litt små oppgitt over dette.🤷♀️ Anonymkode: 7a846...611
AnonymousBruker Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Jeg tenker at du ikke burde endre deg for noe eller noen, fordi den du er et menneske alle skulle ha hatt i livet sitt. Det å være så omsorgsfull at man klarer å sette seg i andres situasjoner som deg, er noe helt unikt og spesielt du burde ta med deg videre. Jeg er sånn selv, men føler at jeg samtidig er noe "hardere", fordi jeg har opplevd en del dritt tidligere. Det har dermed bare gjort meg sterkere, men også følsom sånn som deg. 1 1
Embla Othea Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 Det er ikke en dårlig egenskap å være lettrørt. Jeg ville ha omfavnet det ❤️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 Å bli mindre menneskelig er ikke noe å hige etter. Du er helt normal og sånn det skal være ❤️ Anonymkode: ae822...4c3 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #5 Skrevet 15. november 2022 Følelser er bra! Du er utrolig heldig! Ikke slutt å føl verken gode eller vonde følelser...det gjorde jeg med vilje og har blitt kronisk apatisk. Apatien er mye mye jævligere! Jeg har glemt hvordan jeg skal kunne føle igjenn fordi jeg har trent meg så mye på å ikke føle noe å nå er den muskelen rett å slett for sterk til at jeg kan føle på ting... iKKE BRA! Anonymkode: 22276...9c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå