Gå til innhold

Synes dere at norske jenter ser utenlandske gutter/menn ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere at norske jenter ser utenlandske gutter/menn ned? Hva er deres tanker om dette?

Anonymkode: 6c3cf...efc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror desverre enkelte har negative holdninger pga de er rasister, også en del som ikke skjønner at de selv er rasister men det gjelder mer norske menn enn norske kvinner men også enkelte kvinner.

En vanlig norsk jente som er opptatt av antirasisme har ikke nedlatende holdninger mot utenlandske menn. 

Anonymkode: d6c45...434

Skrevet

Nei, liker best utenlandske jeg. Tiltrekkes spesielt av øst-europeiske menn. De er mye mer menn enn enkelte norske menn på flere måter.

Anonymkode: 3308c...268

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Liker øst europeiske menn. Har også en svakhet for blå, grønne, eller lyse brune gull øyne.

Anonymkode: ebd89...f07

Skrevet

Jeg er kun sammen med utenlandske menn. De er MENN og ikke så femi som mange norske menn er. Og ofte veldig pene, bra sex osv. Mange norske menn er bortskjemte og ego. Så jeg foretrekker utenlandske og de fleste jeg har vært sammen med er muslimske. Har muslimsk kjæreste nå. 😍

Anonymkode: 61b90...cc5

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke synes hva andre mener. Noen mennesker ser ned på utlendinger, andre ikke. Dette gjelder både kvinner, menn og om de er norske eller ikke. Det finnes sikkert svenske menn som ser ned på utlendinger også. Men dette er ikke noe jeg synes. Dette er fakta.

Anonymkode: 153ff...4b3

• Liker 4
Skrevet

Tror de fleste som er skeptiske er det pga frykt for elendig kvinnesyn, altså kultur og ikke hudfarge. Men man ser ikke ned på dem likevel.

Anonymkode: cd6d1...118

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Etter å ha prøvd ut forhold med både norske og utenlandske menn, vil jeg si at utenlandske er det jeg foretrekker.

Min samboer er blandet av norsk og et annet land og det er midt i blinken for min del! 

Anonymkode: 5fd62...08f

Skrevet

Ser ikke ned på dem men vet av dyrkjøpt erfaring at menn med veldig kulturforskjell fra meg er ingen vits å satse på for meg. 

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

jeg går etter de som jeg tenner på. og det er "dessverre" ikke mørke menn. har ikke noe med rasisme å gjøre, men preferanser. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Kommer helt an på totalpakken av mannen. En sveitser som er i Norge for å jobbe som finansanalytiker, tror ikke han blir sett ned på. En somalier på NAV, ja, iallfall med tanke på forhold.

Anonymkode: a98af...d87

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Tror nok det er mange som foretrekker utenlanske gutter/menn. Vet om flere venniner som ble sammen med utenlanske menn skiftet religion og hvordan de levde livet for å bli akseptert av familien hans.

Hørte med ho ene hvorfor hun gjorde dette, og fikk intrykk at hun ga seg en stor faen i religionen bare hun fikk lov å være sammen med mannen hun elsket.

Anonymkode: 4cb31...e59

• Liker 1
Skrevet
Ænema skrev (1 time siden):

jeg går etter de som jeg tenner på. og det er "dessverre" ikke mørke menn. har ikke noe med rasisme å gjøre, men preferanser. 

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Tror nok det er mange som foretrekker utenlanske gutter/menn. Vet om flere venniner som ble sammen med utenlanske menn skiftet religion og hvordan de levde livet for å bli akseptert av familien hans.

Hørte med ho ene hvorfor hun gjorde dette, og fikk intrykk at hun ga seg en stor faen i religionen bare hun fikk lov å være sammen med mannen hun elsket.

Anonymkode: 4cb31...e59

TS her. Faktisk spurte for meg. Har ikke opplevd noe slik, men har sett på forumet. Jeg tror det skal gå greit med meg og ser jeg at de fleste problematiske er de som kommer Middel-øst og Afrika. Har ikke religion og familie eller kommer ikke fra disse landene.

Anonymkode: 6c3cf...efc

• Liker 2
Skrevet

Jeg er utenlandsk selv og har ikke problemer med å dra norske damer. Men nå kommer jeg jo fra et land mange vil anse som veldig attraktivt mtp folk (Portugisisk).

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kommer helt an på totalpakken av mannen. En sveitser som er i Norge for å jobbe som finansanalytiker, tror ikke han blir sett ned på. En somalier på NAV, ja, iallfall med tanke på forhold.

Anonymkode: a98af...d87

Det blir litt slik. I tillegg er voksne som ikke kan å snakke alltid litt sært. Men det er ikke å være nedlatende, det er bare ikke alltid lett å være tålmodig når det er så mange å være tålmodige med. Fra før har vi barn som også krever ekstra tålmodighet.

Anonymkode: 28a8d...84f

• Liker 1
Skrevet

Er J25. Holder meg unna muslimer generelt, og folk som er mørke i huden. Gir ikke seksuell tenning. Andre Europeere er helt greit.

Anonymkode: bc4a5...86c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen, kanskje. 

Jeg liker forskjellige menn, og dater en fra Midtøsten nå. 

Anonymkode: 00ea9...dca

Skrevet

Det er forskjell på utlendinger, så spørsmålet ditt er alt for generelt.

Noen ser jeg opp til, andre ser jeg ned på. Akkurat som norskfødte, altså.

Anonymkode: 3b635...f8d

Skrevet

Det er så utrolig rart å si "jeg foretrekker utenlandske menn" eller "utenlandske menn er bedre enn norske"

FRA HVILKET LAND???

Sverige? Det er utlandet. Saudi-Arabia? Indonesia? Polen? Hva og hvem snakker dere om? 

Anonymkode: ede15...a33

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Ska love deg at utenlandske menn ser mye mer ned på norske jenter enn motsatt.

Jeg er utlending, og jeg vet hvordan norske jenter omtales hos utenlandske gutter/menn. 

Jeg vil si at en norsk jente med nok selvrespekt ikke vil innlede noe med en utenlandsk mann. Guttene/mennene går inn i forholdet for å få seg ligg, og de aller færreste forelsker seg i den grad at de trosser familien og kulturelle forskjeller for å danne et ordentlig forhold.

Anonymkode: 44ba6...408

• Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...