AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Eksen til min samboer er så bitter og blander meg inn i konflikten deres. Jeg vil ikke være en del av det, noen jeg har skrevet gang på gang på melding til henne. Hold meg utenfor, dere MÅ alene finne en samarbeid som fungerer for barna. Hva skal jeg gjøre? Jeg blir dratt inn i noe som jeg har ikke noe med, min samboer sier også at jeg må holdes utenfor. Anonymkode: ddb62...cfc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Det er bare å slutte å svare, eller svare det samme gang etter gang. "dette angår ikke meg, vennligst slutt å kontakt meg" Hvis det ikke gir seg, og du finner det plagsomt så ville jeg ha endret det til, "fortsetter du å plage meg med dette så vil jeg ta kontakt med politiet for å be om råd". Anonymkode: 54e14...121 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er bare å slutte å svare, eller svare det samme gang etter gang. "dette angår ikke meg, vennligst slutt å kontakt meg" Hvis det ikke gir seg, og du finner det plagsomt så ville jeg ha endret det til, "fortsetter du å plage meg med dette så vil jeg ta kontakt med politiet for å be om råd". Anonymkode: 54e14...121 Herregud så dramatisk 😂 Anonymkode: b2dbe...bc3
spinnwild Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 Din samboer er enig med deg, bare ignorer henne.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 Jeg hadde blokkert henne på alle steder slik at hun ikke kan ta kontakt. Finner hun andre måter å kontakte deg på så er det bare og ignorere. Men hva blander hun deg inn i? Er det din skyld det ble slutt eller ønsker hun et samarbeid fordi hun og eksen ikke klarer det? Anonymkode: a2311...373 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #6 Skrevet 16. november 2022 "Ta det med Per" Anonymkode: 33e7a...01c 1
Snok1 Skrevet 16. november 2022 #7 Skrevet 16. november 2022 Jeg kunne vært i samme situasjon, men men sier til både partner og partners eks at jeg ikke er part i deres mellomhavende. Begge mottar samme beskjed og begge vet min posisjon. Kostnaden er at de gjør en del beslutninger vedrørende samvær med felles barn ol hvor jeg ikke blir konsultert. Dette har i praksis vært en lav kostnad og den er sterkt minkende. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå