AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Jeg og kjæresten min har nylig gjort det slutt. Vi sier vi elsker hverandre, han sier han elsker meg under sex og sier at han kunne sett for seg en fremtid med meg. I går sa jeg til han «da får vi ikke dratt sammen til syden til sommeren da» og da sier han «da kan det hende vi er sammen igjen da». Også sier han at han har en magefølelse på at vi kommer til og finne tilbake til hverandre igjen. Ingenting mer jeg vil enn og være med han, men det bare funka ikke for oss nå. Han sa også «du er jenta mi og det kommer du alltid til og være.» Jeg spurte han også om det føltes ut som jeg var kjærligheten i hans liv. Og da svarte han «sånn som ting er nå, er jeg ikke sikker». Han sa han hadde følelser og elska meg flere ganger. Han klarer bare ikke og prioritere meg fordi han er opptatt hele tiden med ting. Han har aldri hatt kjæreste før. Noen som har erfaringer? Vil han faktisk ha meg? Anonymkode: b756a...7c2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Jeg har vært i nogenlunde samme situasjon som deg, nå mange år senere (og i et nytt forhold) så har jeg lært følgende: en person som vil være med deg vil finne tid til deg. Hen vil prioritere deg. Anonymkode: 8c881...175 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har vært i nogenlunde samme situasjon som deg, nå mange år senere (og i et nytt forhold) så har jeg lært følgende: en person som vil være med deg vil finne tid til deg. Hen vil prioritere deg. Anonymkode: 8c881...175 Det jeg også tenker, men alt blir vanskelig for oss fordi vi bor en time unna hverandre og han har en 7-21 jobb mandag-fredag og i helgene har han 100 andre ting han skal gjøre. Han sier at eneste grunnen er fordi han får dårlig samvitighet ovenfor meg, og at han ikke var klar for noe forhold. Anonymkode: b756a...7c2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det jeg også tenker, men alt blir vanskelig for oss fordi vi bor en time unna hverandre og han har en 7-21 jobb mandag-fredag og i helgene har han 100 andre ting han skal gjøre. Han sier at eneste grunnen er fordi han får dårlig samvitighet ovenfor meg, og at han ikke var klar for noe forhold. Anonymkode: b756a...7c2 Jeg har også en kjæreste som jobber mye langvakter, men jeg er viktig for ham, så han finner tid til meg og oss. Din er ikke klar for et forhold med deg nå, og blir neppe mer klar av sitt travle liv. At han hinter til at dere skal på ferie sammen, er dårlig gjort, fordi da håper du. Anonymkode: c9876...d0c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå