AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Jeg har to bonusbarn og syns det er kjempestas. Vi går godt overens når de er her, men de var tenåringer da jeg kom inn i livet deres for 2 år siden, så det er jo litt mer utfordrende. De har ikke lyst til å bruke allverdens med tid hos oss etc. Jeg forsøker å lage god stemning når de er her slik at de skal trives. Men har også behov for å si fra av og til når de ligger rett ut på sofaen, har forsynt seg i kjøleskapet av 5-6 bokser med cola hver og det flyter rundt dem og det flyter på kjøkkenet der de har griset og laget seg mat. Som regel rydder jeg bare opp og sier ingenting, men merker at det skaper en slags irritasjon hos meg som jeg ikke liker. Bør jeg fortsette å bite det i meg, eller burde jeg be dem rydde etter seg på en ok måte..? Føler det enkleste bare er å rydde og ikke si noe, men samtidig blir jeg både sliten og irritert av det. Anonymkode: ce25f...8e3
Maskinfører Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Lytt og vær der for dem det er ett godt råd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå