Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er spirituell og åndelig og er en ny følger av Buddhismen. Jeg tenker vi er alle en del av samme univers, og tilkoblet hverandre. Jeg driver og utvikler min intuisjon. Det baserer seg mest på psykologiske prinsipper, at jeg plukker opp mikroskopiske detaljer i det folk beskriver og lar det informere meg. Samtidig har det en komponent av dette at vi er sammen i det samme universet, og med å lytte til universet får jeg "følinger" på hva som stemmer. 

For å at jeg skal lese deg må du skrive litt om din situasjon, og hva du ønsker svar på. 

Jeg svarer ikke på ting som omhandler barn. 

Gi tilbakemelding på om jeg bommer totalt, eller om jeg treffer, og gjerne hvordan det påvirker deg emosjonelt. Dette er kjempeviktig i prosessen med å bli en bedre intuitiv leser. ❤️❤️ 

Anonymkode: 5b501...6c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan bli kvitt ekstern hindring for å kunne gifte meg min kjære? Han er fra en kultur hvor slekta nekter han å gifte seg med utlending. Er så gammel at det haster med tanke på barn, men vil aller helst være gift og etablert sammen med han først. Muligens for seint til å starte på nytt uten han. Har ikke fleksibel jobb og behjelpelig nettverk nok til å bli aleinemor.

Anonymkode: b4596...18f

Skrevet

Jeg sliter med å komme meg opp og ut i livet igjen etter en langvarig smell. Forholdet begynner å skrante og jeg forstår ikke hvordan jeg skal komme meg over i en bedre situasjon. Kan du kjenne hva det er jeg må gjøre eller hvordan det skal gå? 

K34

Anonymkode: 8c56c...c14

Skrevet

Hei TS😊 Jeg vil veldig gjerne leses! Jeg er singel, og lurer på om jeg finner en kjæreste som blir en god livspartner? Og om vi på lengre sikt kommer til å flytte sammen? Ser du noe om denne mannen, evt? Hvilke kvaliteter han har, hvordan forholdet vil føles for meg, og om han har barn?

Jeg har ellers hatt mange utfordringer i livet, bl.a kroniske smertetilstander, som har ført til at jeg har gått glipp av mye. Ser du positiv endring? Vil jeg f.eks kunne reise mer på sikt? Hva med karrieren/lidenskapen og drømmene mine der? Blir glad for alt du ser😊

Anonymkode: 3b9c8...3f7

Skrevet

Kommer jeg ut av den boblen/spiralen jeg lever i ? 

Jeg finner verken kjæreste eller ordentlige venner. Jeg har blitt kronisk deprimert av dette og det gjør at det bare blir en ond sirkel. Jeg klarer verken å bli glad i noen eller få noen til å bli glad i meg når jeg føler meg som jeg gjør. Det stråler nok ut på utsiden. Samtidig klarer jeg ikke å bli glad igjen uten noe kjærlighet i livet. Føler at livet mitt et fryktelig kaldt. 

Hva ser du rundt dette? 

K 28

Anonymkode: 7b3f2...041

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan bli kvitt ekstern hindring for å kunne gifte meg min kjære? Han er fra en kultur hvor slekta nekter han å gifte seg med utlending. Er så gammel at det haster med tanke på barn, men vil aller helst være gift og etablert sammen med han først. Muligens for seint til å starte på nytt uten han. Har ikke fleksibel jobb og behjelpelig nettverk nok til å bli aleinemor.

Anonymkode: b4596...18f

Du kan ikke fjerne eksterne hindringer. Du kan fjerne bare de inni deg selv, og de mellom deg og andre. Jeg ville tenkt på hva som hindrer deg i å forvente mer fra mannen, kommunisere disse tydelig, og ta det selvivaretagende valget hvis han ikke vil sette verden i bevegelse for å møte deg i dine ønsker. Hva hindrer deg fra å lære om hans kultur/religion, det vil åpne øynene dine og gi deg en retning fremover, for å fjerne hindringen mellom deg og ham. Gi slipp på kontrollbehovet for ting du ikke kan påvirke, frigjør energi som deretter brukes til å kontrollere det du kan. ❤️ 

Jeg kjenner at du har en styrke i deg som du unngår, i frykt for å feile. Kjenner en stor blokkering. 

TS

Skrevet

Hvordan blir 2023 med jobben jeg prøver utvikle meg i ?

Anonymkode: bbb07...033

Skrevet

Hei Ts.

Jeg vil gjerne bli lest av deg og tar gjerne i mot hvis det passer deg🙂 Kan du se om han jeg har sterke følelser for, vil nærme seg meg så vi kanskje kan bli kjærester? Har sterke følelser for hverandre men han er litt redd pga av forhold som tok slutt.

Anonymkode: 963f7...b3f

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg sliter med å komme meg opp og ut i livet igjen etter en langvarig smell. Forholdet begynner å skrante og jeg forstår ikke hvordan jeg skal komme meg over i en bedre situasjon. Kan du kjenne hva det er jeg må gjøre eller hvordan det skal gå? 

K34

Denne var litt utilgjengelig for meg. 

Men jeg kjente en klump i brystet, en slags sorg kanskje? Kjente jeg ble tung, og fikk lyst til å bøye hodet. Hvis du sørger, hvorfor stopper det opp? Kan du dra et sted som er viktig for deg, og gi deg selv plassen til å kjenne på det. Jeg tror du finner noen av svarene dine der. Ikke let og strev med å finne svar, men gi slipp på denne klumpen, denne forknytte følelsen som gjør at kroppen synker sammen, og litt etter litt vil svar komme til deg. 

Når du finner ut om du vil bli eller dra fra forholdet, vil prosessen løsne litt. 

Kunne du prøvd for deg selv å jobbe med kroppsspråk? Kroppsholdningen din. Det motsatte av den holdningen jeg kjente, jeg kjenner jeg blir sliten og motløs av å kjenne den. Beveg deg, gjerne til musikk. Ibo den du vil være, sterk, målbevisst. Åpne opp brystkassa, det er det viktigste. Kanskje bøyingen av hodet og beskyttelsen av brystet er et signal om at du er redd for å bli såret, og dermed ikke våger å se hva du selv egentlig vil. 

TS

Skrevet

Du skal jo ikke være psykolog men skal bruke intuisjon . 😉💯

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil heller gjøre dette enn å lese afrikansk. Men hyggelig for deg om du liker å lese afrikansk ❤️ 

Umulig å få en intuitiv lesing basert på bare et spørsmål, jeg er ikke synsk heller :P:blomst: 

Jeg vil gjerne lese deg, men jeg trenger litt mer å lese fra. 😊

TS

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei Ts.

Jeg vil gjerne bli lest av deg og tar gjerne i mot hvis det passer deg🙂 Kan du se om han jeg har sterke følelser for, vil nærme seg meg så vi kanskje kan bli kjærester? Har sterke følelser for hverandre men han er litt redd pga av forhold som tok slutt.

OK.  Hva mer trenger du å vite for å lese meg? Hvor gammel han er? Hvordan han ser ut? Hva som har skjedd?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Denne var litt utilgjengelig for meg. 

Men jeg kjente en klump i brystet, en slags sorg kanskje? Kjente jeg ble tung, og fikk lyst til å bøye hodet. Hvis du sørger, hvorfor stopper det opp? Kan du dra et sted som er viktig for deg, og gi deg selv plassen til å kjenne på det. Jeg tror du finner noen av svarene dine der. Ikke let og strev med å finne svar, men gi slipp på denne klumpen, denne forknytte følelsen som gjør at kroppen synker sammen, og litt etter litt vil svar komme til deg. 

Når du finner ut om du vil bli eller dra fra forholdet, vil prosessen løsne litt. 

Kunne du prøvd for deg selv å jobbe med kroppsspråk? Kroppsholdningen din. Det motsatte av den holdningen jeg kjente, jeg kjenner jeg blir sliten og motløs av å kjenne den. Beveg deg, gjerne til musikk. Ibo den du vil være, sterk, målbevisst. Åpne opp brystkassa, det er det viktigste. Kanskje bøyingen av hodet og beskyttelsen av brystet er et signal om at du er redd for å bli såret, og dermed ikke våger å se hva du selv egentlig vil. 

TS

Takk for svar. Du kjenner riktig med klumpen i brystet, men det er ikke lett å løsne den her klumpen. Jeg forsøker å bearbeide barndomstraumer. Mange år med omsorgssvikt og vonde opplevelser som sitter i kroppen. Det kjennes håpløst for tiden, jeg kommer meg ikke opp igjen. 

Forholdet er veldig viktig for meg. Jeg vil gjerne finne ut av det, men mangler emosjonell støtte i partneren min. Og livet ellers står litt stille. 

Hvis du kjenner noe mer og har flere råd, tar jeg imot med stor takk. Men du får nok pågang her på tråden og er takknemlig for det du ga meg ❤️

Skrevet

Hei ts. Jeg har ikke så mye erfaring med å svare her inne og skrive og sånn. 

Men skal prøve så godt jeg kan.

Hilsen K. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 14.11.2022 den 2.34):

Du skal jo ikke være psykolog men skal bruke intuisjon . 😉💯

Ja, og intuisjon, hvis du vet hva det er baseres på mikroskopiske signal man får av andres atferd. Som man deretter føler om og lytter innover, uten eksplisitt å forstå hva det handler om. Jeg kombinerer dette med min tro, og tror jeg plukker opp ting derfra. Men sikkert bedre å spør noen som er synsk, dersom du tenker det er realistisk at fremmede kan vite noe om ditt liv basert på et enkelt spørsmål. Det er ikke slike evner jeg har, og jeg tror heller ikke det finnes i stor skala. 

Beklager å måtte skuffe deg. :unsure:

TS

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk for svar. Du kjenner riktig med klumpen i brystet, men det er ikke lett å løsne den her klumpen. Jeg forsøker å bearbeide barndomstraumer. Mange år med omsorgssvikt og vonde opplevelser som sitter i kroppen. Det kjennes håpløst for tiden, jeg kommer meg ikke opp igjen. 

Forholdet er veldig viktig for meg. Jeg vil gjerne finne ut av det, men mangler emosjonell støtte i partneren min. Og livet ellers står litt stille. 

Hvis du kjenner noe mer og har flere råd, tar jeg imot med stor takk. Men du får nok pågang her på tråden og er takknemlig for det du ga meg ❤️

❤️ Takk for tilbakemelding. Intuisjon er jo ikke noen eksakt greie. 

Men det du sier gir mening med det jeg følte. Jeg krummet hele meg, ble litt kvalm og tung. Jeg er lei for å høre hva som har skjedd med deg. Sånn skal ikke noen barn ha det. :klem: 

Håper du har noe annen hjelp og støtte, for det du står i er ikke lett. 

Jeg kjente virkelig behovet selv for å åpne opp brystkassa, kanskje ligge på rygg og la skuldrene senke seg mot gulvet. I min tro så tenker jeg at vi har levd mange liv, og at noe av dette finnes et sted inni deg. Kan du finne noe i deg som gir deg mer støtte enn det du har fra andre? Brystet er også stedet for hjertechakraen, det er kanskje derfor jeg får opp den dette stedet som så viktig. 

For meg har jeg ikke utviklet evnen til å føle/lese om 3.personer enda, men kanskje han trenger noe for å møte deg emosjonelt. Hvordan ville det å gi, uten tanken om å få tilbake, føles for deg i møte med ham. 

Masse lykke til ❤️ 

TS

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

OK.  Hva mer trenger du å vite for å lese meg? Hvor gammel han er? Hvordan han ser ut? Hva som har skjedd?

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hei Ts.

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hei ts. Jeg har ikke så mye erfaring med å svare her inne og skrive og sånn. 

Men skal prøve så godt jeg kan.

Hilsen K. 

Som jeg nevnte til en over her, jeg greier ikke enda å bruke min intuisjon på å lese 3.personer. Så det jeg kan lese handler mest om deg. Si litt om situasjonen fra ditt standpunkt, og så kan jeg som sagt bare svare hvordan jeg føler deg/ser deg.

TS 

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Kommer jeg ut av den boblen/spiralen jeg lever i ? 

Jeg finner verken kjæreste eller ordentlige venner. Jeg har blitt kronisk deprimert av dette og det gjør at det bare blir en ond sirkel. Jeg klarer verken å bli glad i noen eller få noen til å bli glad i meg når jeg føler meg som jeg gjør. Det stråler nok ut på utsiden. Samtidig klarer jeg ikke å bli glad igjen uten noe kjærlighet i livet. Føler at livet mitt et fryktelig kaldt. 

Hva ser du rundt dette? 

K 28

Anonymkode: 7b3f2...041

Min reaksjon var våte øyne. Stemmer det at du ikke gråter noe særlig? 

Jeg får bildet av en isprinsesse. Som har gjort hjertet sitt både kaldt som du sier, og hardt. Har du en illusjon om at den riktige personen skal tine deg opp, reparere deg, "heale" deg? 

Dette er ikke lesing, men basert på min tro: Den kjærligheten som potensielle venner og kjærester har i seg, den har du også i deg. Du er en del av verden, og verdens kjærlighet finnes rundt deg og i deg, om du våger å se den. 

Du kommer deg ut av spiralen. Men det må sprekker i det frosne hjertet til. Og der må du kanskje la noe varme slippe inn. Du må gjøre detLet etter kjærlighet i omgivelsene dine. Skap kjærlighet i omgivelsene dine. Se kjærligheten mellom andre du ser. La denne kjærligheten slippe inn i deg selv om den ikke er rettet mot deg i denne omgang. 

Bak det frosne hjertet har du mye kjærlighet å gi. Jeg skjønner at dette er tungt, øynene mine er fortsatt fuktige. Jeg gleder meg til du får kjenne varmen inni deg. 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Som jeg nevnte til en over her, jeg greier ikke enda å bruke min intuisjon på å lese 3.personer. Så det jeg kan lese handler mest om deg. Si litt om situasjonen fra ditt standpunkt, og så kan jeg som sagt bare svare hvordan jeg føler deg/ser deg.

TS 

Hei igjen ts.

Klarer rett og slett ikke å slutte å tenke på han!! Og det forstår jeg ikke? Hvorfor er det slik? Jeg vet han har følelser for meg, men vil ikke/ tør ikke mer enn å være venner! Ennå han har sterke følelser for meg han og. Og det er veldig frustrerende! Det har pågått sånn i mange år. Så fort det blir for nært så trekker han seg unna og vi har ikke kontakt på flere mnd. Men så blir vi dratt mot hverandre igjen på en måte og klarer altså ikke å holde oss borte fra hverandre! Slå den a!😉 Men han har altså blitt skikkelig såret en gang. Vi er begge veldig sjenerte. Jeg jobber ikke. ( Kan det være en hindring for han?) 

Men vi er veldig på bølgelengde. Har samme verdier. Jeg vil han bare det beste. Og vil være hans store støtte.

Hilsen k.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei igjen ts.

Klarer rett og slett ikke å slutte å tenke på han!! Og det forstår jeg ikke? Hvorfor er det slik? Jeg vet han har følelser for meg, men vil ikke/ tør ikke mer enn å være venner! Ennå han har sterke følelser for meg han og. Og det er veldig frustrerende! Det har pågått sånn i mange år. Så fort det blir for nært så trekker han seg unna og vi har ikke kontakt på flere mnd. Men så blir vi dratt mot hverandre igjen på en måte og klarer altså ikke å holde oss borte fra hverandre! Slå den a!😉 Men han har altså blitt skikkelig såret en gang. Vi er begge veldig sjenerte. Jeg jobber ikke. ( Kan det være en hindring for han?) 

Men vi er veldig på bølgelengde. Har samme verdier. Jeg vil han bare det beste. Og vil være hans store støtte.

Hilsen k.

Måtte smile da jeg leste dette. Det brenner i brystet. "Gal av lengsel gal av å savne deg. Gal av å vente og av å tenke på deg". 

Dette er ekte kjærlighet. Jeg kan ikke si for ham, men for deg. I buddhismen består ekte kjærlighet av fire element, og du viser dem tydelig. Mitt beste tips er å dyrke de elementene av kjærligheten som beskytter både deg og ham. Elementene er kjærlig vennlighet (evnen til å gi deg selv og andre lykke-øyeblikk), medfølelse, glede, og å være inkluderende (som i å ta på seg andres smerte, og å se hele mennesker for den de er). Ved å la denne kjærligheten vokse vil du kunne bruke den ikke bare mot ham, og mellom dere, men mot andre og på andre områder av livet. Det kan være en støtte i prosessen mens du venter på ham. Hvis du velger å vente. For det går også an å ha denne kjærligheten som en styrke og gnist uten å ha et forhold. 

Ved å la kjærligheten brukes på andre områder, vil du se klarere. Både hvordan kommunisere dine ønsker, hvordan møte ham, hvordan be om det du ønsker deg, hvordan vokse som menneske for å ikke bare kjenne ekte kjærlighet, ikke bare ønske noen det beste, men også være villig til å ofre for å gi det. Men både til deg selv og han. 

Lykke til, er så varm i brystet nå, så heier på dere ❤️ 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Måtte smile da jeg leste dette. Det brenner i brystet. "Gal av lengsel gal av å savne deg. Gal av å vente og av å tenke på deg". 

Dette er ekte kjærlighet. Jeg kan ikke si for ham, men for deg. I buddhismen består ekte kjærlighet av fire element, og du viser dem tydelig. Mitt beste tips er å dyrke de elementene av kjærligheten som beskytter både deg og ham. Elementene er kjærlig vennlighet (evnen til å gi deg selv og andre lykke-øyeblikk), medfølelse, glede, og å være inkluderende (som i å ta på seg andres smerte, og å se hele mennesker for den de er). Ved å la denne kjærligheten vokse vil du kunne bruke den ikke bare mot ham, og mellom dere, men mot andre og på andre områder av livet. Det kan være en støtte i prosessen mens du venter på ham. Hvis du velger å vente. For det går også an å ha denne kjærligheten som en styrke og gnist uten å ha et forhold. 

Ved å la kjærligheten brukes på andre områder, vil du se klarere. Både hvordan kommunisere dine ønsker, hvordan møte ham, hvordan be om det du ønsker deg, hvordan vokse som menneske for å ikke bare kjenne ekte kjærlighet, ikke bare ønske noen det beste, men også være villig til å ofre for å gi det. Men både til deg selv og han. 

Lykke til, er så varm i brystet nå, så heier på dere ❤️ 

TS

Tusen takk kjære deg, for ditt svar og din tid! Jeg skal ta det med meg videre, det du har sagt her. 

Hyggelig at det «brenner i brystet ditt». Det rørte meg!❤️ 

Jeg håper!🙏.  Vennlig hilsen K.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...