AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Skrevet 14. november 2022 Jeg og min mann (verdens beste pappa/ kjæreste og beste venn), vi ønsker begge to å gifte oss. Vi har også en sønn på 1 1/2 år Det er bare det at mannen er så treg. Han er tyrkisk, men har bodd i Skandinavia i 22 år og han er ikke troende muslim og nærmeste familie er døde. Mitt spm er: Kan jeg fri? Eller er dette imot muslimsk kultur? (jeg spør om dette fordi vi skal gifte oss i Tyrkia. Vi ønsker oss en liten sermoni, først gifte oss på kontoret og så en middag med kun de nærmeste på en strand restaurant (så da blir det forlovelse først og gifte oss til våren (april/mai) Anonymkode: 2c1f0...cf0
Maskinfører Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 Gammel tradisjon er jo at menn frir men er kanskje ikke sånn lengre 🙂
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 Hva muslimsk kultur mener om saken, har jo ikke noe å si, du sier jo at han ikke er muslim. Sitat han er ikke troende muslim Akkurat som at det ikke går an å være ateist (ikke-troende) og kristen, så går det ikke an å være både muslim og ateist. Du trenger vel ikke å fortelle noen om hvem som fridde? Anonymkode: bf587...2f3
flusa Skrevet 25. november 2022 #5 Skrevet 25. november 2022 Har det noe å si om han er fra tyrkia? Jeg fridde til mannen min🙈
Rotemor Skrevet 25. november 2022 #6 Skrevet 25. november 2022 (endret) Så dere er enige om å gifte dere, men venter på at noen skal fri?? Eller? Også lurer du på hva en ikke-muslimsk mann tenker som muslim..?🤷🏻♀️ Endret 25. november 2022 av Rotemor
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #7 Skrevet 25. november 2022 Her trenger vel ingen å fri, dere har jo allerede avtalt alt nesten? Du trenger bare å sette igang prosessen,,foreslå datoer osv. Anonymkode: 05203...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #8 Skrevet 25. november 2022 Jeg og min mann avtalte å gifte oss. Du kan jo ta initiativ til samtalen. Anonymkode: afe41...627
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #9 Skrevet 25. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg og min mann avtalte å gifte oss. Du kan jo ta initiativ til samtalen. Anonymkode: afe41...627 Dette. Det er nordisk tradisjon. Anonymkode: 6b0db...c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå