Gå til innhold

Identifiserer du deg alltid med din partners følelser ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du ein aktiv lytter som  leser din partners følelser igjennom kroppspråket, og   indentifiserer deg  med partneren  sine  humørsvingninger eller snakker dere ofte  forbi hverandre.   Dei aller fleste opplever både gode og dårlige dager i   motgang eller medgang som  utløser humørsvingninger. 

Deler dere  tanker, og følelser med partneren   i forbindelse jobbrelaterte oppgaver eller  stenger du  jobbrelaterte problemer ute så snart du forlater jobben. Trivesel  på  jobben, arbeidsmiljøet  henger ofte saman  sådan trivselen  i hjemmet. Bo-miljøet, og den sosiale triveslen saman med venner er også avgjørende for hvordan ein har det i hjemmet.  Menn er kanskje mer sårbare forprestisje nederlag  i forbindelse med jobbrelaterte oppgaver en kvinner. Eit arbeidsmiljø løser seg ofte ikkje rundt kjøkkenbordet hjemme, men på arbeidsplassen. 

Mange  menn har ikkje tradisjon for å sette ord  følelsene  seg imellom, og ingen vet eksakt svaret på dette.  Menn finner seg  gjerne en  hobby eller jobb de trivest med som tearpi å avlede  vanskelige følelser. Kvinner derimot  har tradisjonelt sett vert langt flinkere å sette ord på følelser  kvinner imellom en menn.  Kvinner, og menn har ofte ulike måter å vise følelser på, og identifisere seg med hverandre følelser på.  Menn kjøper gjerne ein blomster til kona, medan  hun velger å lage yndlingsretten til hans  for å oppmuntre han . Menn ser på sex som en bekftelse på igjennsidig følelser, medan kvinna troleg får en igjennsidig bekreftelse på andre måter. 

Hvor godt kjenner du din partners følelsesmessige svinginger ?

Anonymkode: 5c5c4...881

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner hans følelsesmessige svingninger godt. Det er dessuten han som setter ord på sine følelser. Han er dårlig på å forstå mine, og en dårlig lytter, så jeg snakker heller med en venninne. 

Han har mange andre gode kvaliteter, og jeg har mange gode venninner, så dette fungerer. 

Anonymkode: 77c97...024

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...