AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 Er du ein aktiv lytter som leser din partners følelser igjennom kroppspråket, og indentifiserer deg med partneren sine humørsvingninger eller snakker dere ofte forbi hverandre. Dei aller fleste opplever både gode og dårlige dager i motgang eller medgang som utløser humørsvingninger. Deler dere tanker, og følelser med partneren i forbindelse jobbrelaterte oppgaver eller stenger du jobbrelaterte problemer ute så snart du forlater jobben. Trivesel på jobben, arbeidsmiljøet henger ofte saman sådan trivselen i hjemmet. Bo-miljøet, og den sosiale triveslen saman med venner er også avgjørende for hvordan ein har det i hjemmet. Menn er kanskje mer sårbare forprestisje nederlag i forbindelse med jobbrelaterte oppgaver en kvinner. Eit arbeidsmiljø løser seg ofte ikkje rundt kjøkkenbordet hjemme, men på arbeidsplassen. Mange menn har ikkje tradisjon for å sette ord følelsene seg imellom, og ingen vet eksakt svaret på dette. Menn finner seg gjerne en hobby eller jobb de trivest med som tearpi å avlede vanskelige følelser. Kvinner derimot har tradisjonelt sett vert langt flinkere å sette ord på følelser kvinner imellom en menn. Kvinner, og menn har ofte ulike måter å vise følelser på, og identifisere seg med hverandre følelser på. Menn kjøper gjerne ein blomster til kona, medan hun velger å lage yndlingsretten til hans for å oppmuntre han . Menn ser på sex som en bekftelse på igjennsidig følelser, medan kvinna troleg får en igjennsidig bekreftelse på andre måter. Hvor godt kjenner du din partners følelsesmessige svinginger ? Anonymkode: 5c5c4...881
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Jeg kjenner hans følelsesmessige svingninger godt. Det er dessuten han som setter ord på sine følelser. Han er dårlig på å forstå mine, og en dårlig lytter, så jeg snakker heller med en venninne. Han har mange andre gode kvaliteter, og jeg har mange gode venninner, så dette fungerer. Anonymkode: 77c97...024
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå