Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva tenker dere? Når sletter mannen Tinder? Hvor seriøs må man være da? Bør man bli såret om man tilfeldigvis ser at han fortsatt har Tinder, eller er det vanlig? (har ikke lånt telefonen, såg appen med flere varsler på helt tilfeldig når han skulle vise meg noe på telefonen)

Anonymkode: 88108...018

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, hva tenker dere? Når sletter mannen Tinder? Hvor seriøs må man være da? Bør man bli såret om man tilfeldigvis ser at han fortsatt har Tinder, eller er det vanlig? (har ikke lånt telefonen, såg appen med flere varsler på helt tilfeldig når han skulle vise meg noe på telefonen)

Da er han jo ikke seriøs med deg. Hvis du ikke selv er seriøs bør det  vel gå greit. 

• Liker 1
Skrevet

Det finnes minst to menn i verden

Så svaret er ulikt

Anonymkode: d7b15...178

• Liker 1
Skrevet
Djungelvrål skrev (Akkurat nå):

Da er han jo ikke seriøs med deg. Hvis du ikke selv er seriøs bør det  vel gå greit. 

Kan jo fint være at han bare ikke har sletta appen. Jeg har noen apper på mobilen min som jeg ikke har brukt på over to år.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan jo fint være at han bare ikke har sletta appen. Jeg har noen apper på mobilen min som jeg ikke har brukt på over to år.

Det så ut som den lå oppe som en av ca. 5 faner som han dro opp og bort... Da må han vel ha vært innom om ikke annet? Kan godt være jeg så feil på den fanen da... Men selve appen er vel rød flamme mor hvit bakgrunn? Han har ivertfall flere varsel han ikke har sjekket ennå da, om ikke annet. Har ikke lyst å stresse over dette, men tanken på at han event. skriver med andre damer gjør meg usikker... Jeg vet at han ikke ligger med andre damer da, for det har vi snakket om. Han virker dedikert til meg og bruker masse tid på meg....men ja, jeg kjennte jeg ble usikker og det er ikke en god følelse.  TS

Skrevet

Be han slette appen hvis han ønsker å fortsette med deg. Hvis ikke, kast ham.

for real.

Anonymkode: 05eec...702

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Be han slette appen hvis han ønsker å fortsette med deg. Hvis ikke, kast ham.

for real.

Har ikke lyst til å være ei sånn streng ei som setter grenser før forholdet er formalisert på en måte...vi er jo ikke kjærester ennå, vi dater, men er seriøse likevell 🙈 Denne fasen er vanskelig og jeg har ikke lyst til å drive med krav og trussler... Jeg liker han altfor godt! 

Skrevet

Jeg tror de fleste ville slettet appen så fort de finner en de vil satse på. Kanskje dere bør finne ut dette først. 
Jeg ville absolutt vært litt oppmerksom på om han bruker appen, fordi det vil jo si det samme som at han leter videre.

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har ikke lyst til å være ei sånn streng ei som setter grenser før forholdet er formalisert på en måte...vi er jo ikke kjærester ennå, vi dater, men er seriøse likevell 🙈 Denne fasen er vanskelig og jeg har ikke lyst til å drive med krav og trussler... Jeg liker han altfor godt! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror de fleste ville slettet appen så fort de finner en de vil satse på. Kanskje dere bør finne ut dette først. 
Jeg ville absolutt vært litt oppmerksom på om han bruker appen, fordi det vil jo si det samme som at han leter videre.

Takk for svar. -TS-

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Det finnes minst to menn i verden

Så svaret er ulikt

Forsvinn med den sunne fornuften og logikken din, du er på KVINNEguiden nå! 😤

Anonymkode: ca4be...d02

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Har du kommuniser det med han? Jeg sa til daten at jeg hadde slettet tinder, ikke at jeg forventet at han hadde slettet den da vi ikke har datet veldig lenge, men et lite hint om at jeg vil at han skal slette den snart også. 

Endret av Ellah
  • Liker 1
Skrevet

Aldri, setter bare på pause.

Anonymkode: faffa...62c

Skrevet

Slettet etter ca 2 dager.

Anonymkode: 81848...d0a

Skrevet

Jeg sletter aldri apper - heller ikke Tinder. Bare lar være å bruke den.
Det blir jo akkurat det samme, selv om jeg har merket meg at noen tenker at det ligger en symbolikk i å slette en kodesnutt på telefonen sin...

Så hvis han er som meg er det bruken jeg ville vært obs på, ikke om han har appen eller ikke.

Anonymkode: 1d469...4d4

Skrevet

Som vanlig spriker svarene i mange ulike retninger her på KG. Jeg får prøve å være laidback på dette og ikke legge for mye i det. Det viktigste er jo at det er bare meg han dater. Ser jo på "menyen" selv, når jeg ser et lekkert mannebein på film for eksempel. Jeg er ikke så erfaren på datingmarkedet (mest erfaring fra forhold og FF), så det skal nok ikke så mye til for å gjøre meg litt usikker nå når jeg dater en fast. Dette må jeg helt klart jobbe med, med meg selv 😊 Takk til dere som har svart ivertfall 😊 TS

Gjest ufiltrert
Skrevet

Med varsler på tinder på.telefonen hans ville jeg antatt han er aktiv der. Og det er vel ikke greit, er  det?

Man sletter tinder når man er redd for å miste den andre, altså han er ikke redd for å miste deg, han viste deg noe på telefonen, enten var han naiv å ikke visste han hadde fått noe på tinder eller så brydde han seg ikke. Altså så bryr han seg ikke om du reagerer på det. Er han en Chad i tillegg? Supersjekk? Ja lykke til med felles-stanga.

Er uansett respektløst ovenfor den andre å beholde tinder etter man har begynt å knulle, og bruker mye tid samnen.

Om du er redd for å miste han for å si noe er magefølelsen din, han skjuler nok noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...