Gå til innhold

Er lei av å være den som elsker hardest og lengst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier aldri å date lang utenfor min egen «liga» men føler aldri jeg får tilbake det jeg gir. Noen ganger skulle jeg ønske det var jeg som mistet følelser og/eller får ett ønske om å slå opp. Når jeg først har en greie med noen går det alltid over for dem før jeg er i nærheten av ferdig. Jeg har ikke lyst til å få hjertet mitt knust hver gang jeg skal inn i ett forhold.

Anonymkode: 93c78...5c0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de får et annet inntrykk av deg i starten, og så kommer den virkelige deg frem senere? Eller pleier du å "røpe" noe som er en dealbreaker senere i bekjentskapet? 

• Liker 1
Skrevet

«Elsker hardest og lengst» assosierer jeg med sex, men tok visst feil.

Anonymkode: 7979e...037

Skrevet

Jeg er også lei det, men det jeg ønsker er at den andre også skal ha stamina i kjærlighet, ikke at jeg skal miste følelser tidligere.

Anonymkode: 7824f...917

• Liker 1
Skrevet

Skjuler du negative ting ved deg selv som kommer frem etter hvert...? Er du kontrollerende og sjalu ?

Anonymkode: 7a835...e01

Skrevet

TS,

Ønsker du å være annorledes eller ønsker du å matche bedre men som du er nå?

Hvis du ønsker å være annorledes, hvor mye kan du tenke deg uten å føle at du mister deg selv?

Finnes noen enkle oppskrifter som går på tema å bli mer kostbar, få motparten å investere mer i forholdet, og med det bli mer verdifull for partneren. Men har du lust på å spille et slikt spill?

Du nevnte "liga", en annen metode kan kanskje være å søke partner nedover i ligasystemet, og med det bli mer verdifull.

Skrevet

Vær glad du er som du er, den beste muligheten til å få et langt lykkelig kjærlighetsliv.

Du må bare ha tålmodighet med å treffe en som passer deg bedre.

Lett å si, da, men det er en nydelig egenskap!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...