AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 Hvor syk må barnet være for at dere holder de hjemme fra barnehagen? Har en som har fått mer og mer hoste i helgen. Har vært helt i grei form på dagtid hjemme, men i kveld når han skulle legge seg begynte det for fult igjen, hoster til han brekker seg både våken og i søvne. Ingen feber, litt tett. Hadde dere holdt barnet hjemme eller prøvd å sende i bgh? Anonymkode: 63212...d92
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #2 Skrevet 13. november 2022 Holdt hjemme, formen er jo åpenbart ikke bra! Anonymkode: 5b9cf...c0d 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 Hold hjemme.. jeg sitter i skrivende stund med en liten gutt på 1 år som har vært feberfri hele dagen og i ok form, feber på lørdag. Men han hoster og er så tett at han får ikke sove.. så jeg blir så ringe jobb så fort jeg får han til å sove. Han er i ingen form til å dra i bhg selv om jeg ikke kan kjenne noen voldsom feber i dette øyeblikk.. Anonymkode: c4b92...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor syk må barnet være for at dere holder de hjemme fra barnehagen? Har en som har fått mer og mer hoste i helgen. Har vært helt i grei form på dagtid hjemme, men i kveld når han skulle legge seg begynte det for fult igjen, hoster til han brekker seg både våken og i søvne. Ingen feber, litt tett. Hadde dere holdt barnet hjemme eller prøvd å sende i bgh? Anonymkode: 63212...d92 Holdt hjemme Anonymkode: 76221...395
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå