AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 Har kjøpt min første bolig og har ikke peiling på interiør, fargekombinasjoner, møblement, pynt og stil! Håper å få litt tips og inspirasjon her så jeg kan glede meg istede for å grue meg til å øage et hjem ut av leiligheten! Den har stue og spisestue i et rom 🙏 Anonymkode: 04c18...726 1 1
Chailatte Skrevet 14. november 2022 #2 Skrevet 14. november 2022 Vi skal også innrede helt ny bolig nå! Tips: bestill møbler asap, det er lang ventetid på enkelte møbler nå. Veldig kjipt å flytte inn og måtte vente 2 måneder på møbler: vi har 2 stuer og bestilte sofaer og en seng i oktober - ene sofaen og senga kommer første uka i desember, mens den andre sofaen kommer første uka i januar. Vi tar over 1. desember. Jeg har selv lagret masse på Pintrest å ta utgangspunkt i, kan dele et par her. Har en stor forkjærlighet for kalkmaling på veggene, så det blir nok en del av det i huset vårt. Dessuten elsker jeg beige, brunt og rust sammen med detaljer av svart stål, gull og tre. Allergisk mot krom, med tiden vil vi bytte vasken på kjøkkenet og alle håndtaker på innedører til svart. Er så gøy å planlegge og innrede 🤩 3
Gjest Athena Catalina Skrevet 14. november 2022 #3 Skrevet 14. november 2022 Bildene er hentet fra pinterest.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 Personlig er jeg maximalist; masse dype farger, teksturer, mønster. Anonymkode: 9f068...cf6 16 8 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #5 Skrevet 14. november 2022 (dette er bilder fra google, ikke mitt eget hjem) Anonymkode: 9f068...cf6 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #6 Skrevet 14. november 2022 Liker farger! bildene er fra Pinterest Anonymkode: 0c4b0...2b1 10 5
Gjest Vetatjegikkevet Skrevet 14. november 2022 #7 Skrevet 14. november 2022 (endret) Litt kjedelig tips, men anbefaler faktisk en tur på Ikea. Syns de er flinke til å lage små bomiljøer av utstillingene som er mer realistiske enn mange overdådige utstillingsbilder. Og for miljøet og lommeboken: Ikke hiv deg rundt og bestill ting uten videre. Ta det litt og litt, sjekk Finn for møbler i topp stand til halv pris - og er du usikker på hva du vil ha er det lavere terskel for å bomme med noe billig og brukt. Kombinasjon av Ikea, bruktfunn og en og annen dyrere designdrøm er klisje, men også noe jeg alltid syns gir koselige hjem. Se ellers på bilder, lagre favoritter og sjekk deretter hva favorittene har til felles: Grønne vegger? Lyse tremøbler? Gule puter? Det som går igjen er kanskje noe du skal satse på, og du trenger ikke gå all in med en gang. PS: For å ikke spore av helt - her er et tilfeldig eksempel på koselig for meg: Fra instakontoen historiskahem Endret 14. november 2022 av Vetatjegikkevet
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #8 Skrevet 14. november 2022 Athena Catalina skrev (12 timer siden): Elsker denne stilen! Har den noe spesielt navn eller hvordan kan jeg finne mer? 🥰 Anonymkode: 04c18...726
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #9 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Personlig er jeg maximalist; masse dype farger, teksturer, mønster. Anonymkode: 9f068...cf6 Signerer denne. Når det kommer til klær og alt sånt er jeg veldig grå og kjedelig, men må ha litt farger og dybde i hjemmet. Jeg liker det også litt gammeldags, blir rett og slett varm i hjertet av å se slike bilder (hentet fra instagram): Anonymkode: 57a45...400 8 3 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #10 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Elsker denne stilen! Har den noe spesielt navn eller hvordan kan jeg finne mer? 🥰 Anonymkode: 04c18...726 Denne stilen vil jeg kalle «Skeidar», eller «middels priset smakløs masseproduksjon». Sorry, men som det framgår så er dette noe av det verste jeg ser. Totalt blottet for personlighet bla. Anonymkode: 21d83...9ad 23 3
Million Skrevet 15. november 2022 #11 Skrevet 15. november 2022 Jeg er så glad i grønn, brune toner og beige toner. Natur/jordfarger. Som denne fargen, som heter Adventure fra Jotun: 7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #12 Skrevet 15. november 2022 Million skrev (7 minutter siden): Jeg er så glad i grønn, brune toner og beige toner. Natur/jordfarger. Som denne fargen, som heter Adventure fra Jotun: Er også glad i naturlige og varme farger og har valgt disse til mitt nye hjem: Anonymkode: 57a45...400 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #13 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Signerer denne. Når det kommer til klær og alt sånt er jeg veldig grå og kjedelig, men må ha litt farger og dybde i hjemmet. Jeg liker det også litt gammeldags, blir rett og slett varm i hjertet av å se slike bilder (hentet fra instagram): Anonymkode: 57a45...400 Enig med deg . Landlig varm stil som oser av hjemmekos Anonymkode: 161f1...600 4 1
Hannah80 Skrevet 15. november 2022 #14 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Denne stilen vil jeg kalle «Skeidar», eller «middels priset smakløs masseproduksjon». Sorry, men som det framgår så er dette noe av det verste jeg ser. Totalt blottet for personlighet bla. Anonymkode: 21d83...9ad Enig. Omtrent annethvert hjem ser omtrent slik ut. I hvertfall av de jeg kjenner😂 15
neon_sun Skrevet 15. november 2022 #15 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er også glad i naturlige og varme farger og har valgt disse til mitt nye hjem: Anonymkode: 57a45...400 Vi har valgt local green og savannah sunset i to sammenhengende stuer, og det er blitt så harmonisk og fint. Veldig like disse fargene, bortsett fra at Savannah sunset er mer dempet. Blir nok veldig fint :) 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #16 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Signerer denne. Når det kommer til klær og alt sånt er jeg veldig grå og kjedelig, men må ha litt farger og dybde i hjemmet. Jeg liker det også litt gammeldags, blir rett og slett varm i hjertet av å se slike bilder (hentet fra instagram): Anonymkode: 57a45...400 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Personlig er jeg maximalist; masse dype farger, teksturer, mønster. Anonymkode: 9f068...cf6 Jaaaaa 🥰🥰🥰🥰 Anonymkode: 28ec8...5f3 5
Motelvibes Skrevet 15. november 2022 #17 Skrevet 15. november 2022 Peis gjør et hvert hjem hyggelig. 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #18 Skrevet 15. november 2022 Xomacenna, lonefix og amberinteriors på instagram Anonymkode: c8a7f...5c3 1
AprilLudgate Skrevet 15. november 2022 #19 Skrevet 15. november 2022 Vetatjegikkevet skrev (22 timer siden): Litt kjedelig tips, men anbefaler faktisk en tur på Ikea. Syns de er flinke til å lage små bomiljøer av utstillingene som er mer realistiske enn mange overdådige utstillingsbilder. Og for miljøet og lommeboken: Ikke hiv deg rundt og bestill ting uten videre. Ta det litt og litt, sjekk Finn for møbler i topp stand til halv pris - og er du usikker på hva du vil ha er det lavere terskel for å bomme med noe billig og brukt. Kombinasjon av Ikea, bruktfunn og en og annen dyrere designdrøm er klisje, men også noe jeg alltid syns gir koselige hjem. Se ellers på bilder, lagre favoritter og sjekk deretter hva favorittene har til felles: Grønne vegger? Lyse tremøbler? Gule puter? Det som går igjen er kanskje noe du skal satse på, og du trenger ikke gå all in med en gang. PS: For å ikke spore av helt - her er et tilfeldig eksempel på koselig for meg: Fra instakontoen historiskahem Asså, for noen lekre eksemplarer her inne 🥰🥰🥰🥰 Dette eksempelet er nok mest meg. Men jeg skal finne ett hjem jeg igrunnen bare kunne kopiert både utenfor og inni, fra IGkontoen «Det gule huset»: 2 2
Embla Othea Skrevet 15. november 2022 #20 Skrevet 15. november 2022 DundreMilfin skrev (1 minutt siden): Asså, for noen lekre eksemplarer her inne 🥰🥰🥰🥰 Dette eksempelet er nok mest meg. Men jeg skal finne ett hjem jeg igrunnen bare kunne kopiert både utenfor og inni, fra IGkontoen «Det gule huset»: 😍 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå