Gå til innhold

Hvor ofte har du kontakt med din fwb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte treffes dere og hvor mye kontakt (telefon etc) har dere innimellom treffene? 

Anonymkode: f1544...95a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig lite. Han er en arrogant type. Sender kjedelige snapper. Til og med når jeg sender noe hot i bikini eller bh svarer han ikke.

Anonymkode: 98a12...1b0

Skrevet

Flere timer om dagen, treffes så ofte vi har mulighet. varierer fra flere ganger i uken, til hver 14 dag.  

Anonymkode: af3dc...060

Skrevet

Kommer litt an på. Vi har ikke sex så ofte men møtes vel ca hver uke til hver annen uke for kaffe. Meldinger er vi begge dårlige på. Sender mld hvis jeg skal spørre om noe eller han sender hvis det går for lang tid uten kontakt. 

Anonymkode: b8232...57a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Veldig lite. Han er en arrogant type. Sender kjedelige snapper. Til og med når jeg sender noe hot i bikini eller bh svarer han ikke.

Hvorfor orker du?

Anonymkode: 99312...882

• Liker 2
Skrevet

Jeg har flere, så det blir vanskelig å treffes oftere enn hver 14.dag. Men snapper hver dag.

Anonymkode: 89e17...b09

• Liker 1
Skrevet

Treffes 1-3 ganger annenhver uke pga barn. Litt kontakt/snap mellom treff. 

Anonymkode: ea0ee...7f3

Skrevet

Snakker på tlf og snap hver dag, sex en gang i uka ca, treffes utenom det også. 

Anonymkode: b4d9d...352

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor orker du?

avsluttet idag... sa enkrlt og greit at jeg ikke føler vi har god kjemi i senga. Ingen dirtytalk. Så blir det sånn. Jeg finner bedre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så bra! Vet ikke med deg, men vet at for min del hadde dette gått ut over selvtilliten. Du finner absolutt bedre :)

Skrevet

Fwb er?

Anonymkode: 67c1b...309

Skrevet

Fwb er?

Anonymkode: 67c1b...309

Friends with benefit

Skrevet

På facetime 5 ganger i uka ca, treffes hver helg

Anonymkode: ac14b...a5d

Skrevet

Så bra! Vet ikke med deg, men vet at for min del hadde dette gått ut over selvtilliten. Du finner absolutt bedre :)

Ja ødelegger selvtilliten. Når han behandler meg som en søster og ikke som en elskerinne....

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Høres stusselig ut

Anonymkode: acdd5...437

Skrevet

Treffes sånn 3-5 ganger i mnd, og sender typisk noen meldinger fram og tilbake hver dag. Litt "sexting", men mest helt dagligdagse ting, faktisk. Siste meldingstråd dreide seg om prisen på brune bønner😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...