PM75 Skrevet 13. november 2022 #2 Skrevet 13. november 2022 Tuller du? Skal du telle timer for hans hobby? Jeg krever å bli sett og hørt som partner, like mye som han krever det av meg. Men jeg driver ikke med time-management av tiden hans.. 😉 18 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #3 Skrevet 13. november 2022 PM75 skrev (Akkurat nå): Tuller du? Skal du telle timer for hans hobby? Jeg krever å bli sett og hørt som partner, like mye som han krever det av meg. Men jeg driver ikke med time-management av tiden hans.. 😉 Sånn ca. Anonymkode: 5e833...e70
jukkapalme Skrevet 13. november 2022 #4 Skrevet 13. november 2022 Så mange timer han vil. Jeg er ikke den typen som går rundt og krever oppmerksomhet hele tiden. 11 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #5 Skrevet 13. november 2022 Jeg setter ingen krav til x antall timer og minutter med min nåværende. Men selvsagt, hvis jeg aldri hadde sett han, så hadde jeg jo revurdert forholdet. Så fikk vi se om han ville sett meg oftere for å beholde meg. Jeg er ikke en som han kan krype inntil kl 01 om natta og forlate kl 7, og så er det eneste jeg ser i mellomtiden skittentøyet og hybelkaninene hans og tallerkenen på disken når jeg står opp om morgenen. Da jeg var sammen med barnas far var det annerledes. Da forventet jeg at han tok sin del i barnas liv. Både gjøremål, aktiviteter og kos Anonymkode: 46816...6f1 4 1
Blåjojo Skrevet 13. november 2022 #6 Skrevet 13. november 2022 Så lenge hobbyen ikke blir prioritert over jobb, hus, ting vi skal gjøre som par eller familie, så kan han egentlig få bruke så mye tid som han vil. 6 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #7 Skrevet 13. november 2022 jukkapalme skrev (18 minutter siden): Så mange timer han vil. Jeg er ikke den typen som går rundt og krever oppmerksomhet hele tiden. AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg setter ingen krav til x antall timer og minutter med min nåværende. Men selvsagt, hvis jeg aldri hadde sett han, så hadde jeg jo revurdert forholdet. Så fikk vi se om han ville sett meg oftere for å beholde meg. Jeg er ikke en som han kan krype inntil kl 01 om natta og forlate kl 7, og så er det eneste jeg ser i mellomtiden skittentøyet og hybelkaninene hans og tallerkenen på disken når jeg står opp om morgenen. Da jeg var sammen med barnas far var det annerledes. Da forventet jeg at han tok sin del i barnas liv. Både gjøremål, aktiviteter og kos Anonymkode: 46816...6f1 Blåjojo skrev (5 minutter siden): Så lenge hobbyen ikke blir prioritert over jobb, hus, ting vi skal gjøre som par eller familie, så kan han egentlig få bruke så mye tid som han vil. Ingen krav? Ubegrenset tid på hobby? Ehm, dette er kanskje nyheter for dere, men et døgn begrenser seg til 24 timer. Dvs. at dere vil godta null (0) tid brukt på dere? Anonymkode: 5e833...e70 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #8 Skrevet 13. november 2022 Ca 4 timer om det var noe sunt som trening eller krav maga. Kortere om han i tillegg skulle henge med venner samme dag. Hadde det vært gaming så måtte han ha gjort det mens jeg ikke var hjemme eller bygd en woman cave til meg Har selv hobby som tar 4-5 timer men ikke daglig og bruker resten av tiden med kjæresten ikke andre ting. Gidder ikke et forhold hvor vi kun er sammen på kveldene når begge er slitne og ikke orker å være gode og blide mot hverandre ,forholdet skal prioriteres Anonymkode: e7fea...3ea 1
MapleSirup Skrevet 13. november 2022 #9 Skrevet 13. november 2022 Hva er det største problemet deres, TS? At han ikke bryr seg om deg eller at han føler han må rømme fra deg? 🤷🏽♀️ 3
c_buk Skrevet 13. november 2022 #10 Skrevet 13. november 2022 Jeg begynner å forstå hvorfor så mange forhold rakner. Er dette engang et spørsmål? Så lenge han ikke prioriterer hobbyen over familien, jobb, hus og hjem og ikke minst deg så er det jo likegyldig hvor mange timer han bruker på hobbyen sin. Og du burde vel strengt tatt selv sørge for at du har et liv også og ikke plage han med å nekte han sitt eget. Blir provosert av mennesker som skal styre alt og alle rundt seg. 9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #11 Skrevet 13. november 2022 Han burde klare å sette av tid til meg nesten daglig alt ettersom hvor vi er i kjærestefasen og ikke skal bo sammen. Jeg setter stor pris på å få noen meldinger med tanker han har om diverse og om meg, planer. Og er vi kommet dit at vi skal bli sammen forventer jeg at han har en trang til å se meg hver dag nesten. Det spørs jo hva vi blir enige om at vi skal gjøre sammen som par, og omstendighetene med jobb og familie og slikt. Og så tror jeg neppe at vi flytter sammen så da må det nesten utforskes hva som passer best. Jeg liker å bruke timer og dager for meg selv også, og har ikke behov for å henge 24/7. Så sånn ca, 1-3 timer, prate, eller bare ligge og nyte stillheten og fysisk nærhet. Men hva tenker du ts da? Anonymkode: 65edb...93b
Blåjojo Skrevet 13. november 2022 #12 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ingen krav? Ubegrenset tid på hobby? Ehm, dette er kanskje nyheter for dere, men et døgn begrenser seg til 24 timer. Dvs. at dere vil godta null (0) tid brukt på dere? Anonymkode: 5e833...e70 Hvilken del av prioritere hus, ting vi skal gjøre som par eller familie tilsier at jeg aksepterer null tid brukt på meg? 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #13 Skrevet 13. november 2022 Blås i meg. For min del kan han holde på med sin hobby mye. Da mannen insisterte på å trene to timer hver dag da ungene var små, og var borte de tre timene vi hadde med våkne unger mellom barnehage og senga, da satte jeg derimot foten ned. Enten er man far, eller så kan man også bo et annet sted. Anonymkode: 636ac...e4c 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #14 Skrevet 13. november 2022 Hvis du reagerer på det nå allerede, uten barn så syns jeg at du skal stikke med en gang. Blir verre når dere er enda flere om å dele oppmerksomhet og du skal ikke se bortifra at hobbyen blir prioritert fremfor barna. Så blir du alene med alt ansvar for de i tillegg til null oppmerksomhet fra din «kjære» Anonymkode: d5378...83d 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #15 Skrevet 13. november 2022 Hva er konsekvensen av "å sette ned foten"? Anonymkode: 81977...97e 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #16 Skrevet 13. november 2022 Det teller jeg ikke. Setter ikke foten ned og krever oppmerksomhet. Hvis han aldri har tid til deg er jo forholdet dårlig, men hvis det er bra og du « setter foten ned» slik moren hans gjorde når han var 12 tipper jeg du ikke har type veldig lenge. Hvor hyggelig er det og tilbringe med noen du har tvunget til det egentlig? Anonymkode: efea0...9cb 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #17 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ingen krav? Ubegrenset tid på hobby? Ehm, dette er kanskje nyheter for dere, men et døgn begrenser seg til 24 timer. Dvs. at dere vil godta null (0) tid brukt på dere? Anonymkode: 5e833...e70 0 tid så har en jo ikke et forhold. Selvsagt må det være noe tid. Er du sikker på at du har type? Nei, det er ikke vanlig og sette krav. Anonymkode: efea0...9cb
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #18 Skrevet 13. november 2022 Stiller ikke sånne krav. Men går ut av forhold med menn jeg opplever bryr seg mye mer om andre ting enn tid med meg. Anonymkode: 2c5a7...0a5 1
Blueberrymuffin Skrevet 13. november 2022 #19 Skrevet 13. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Sånn ca. Anonymkode: 5e833...e70 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ingen krav? Ubegrenset tid på hobby? Ehm, dette er kanskje nyheter for dere, men et døgn begrenser seg til 24 timer. Dvs. at dere vil godta null (0) tid brukt på dere? Anonymkode: 5e833...e70 Meg, meg og meg. Du høres giftig ut. I alle forhold er det viktig med egen tid. Et forhold hvor man krever at partner skal bruke x-antall timer på deg høres kontrollerende, manipulerende og veldig usunt ut. 🚩Hadde løpt om noe hadde satt krav på min tid. Forhold skal være fordi man er glad i hverandre, men aldri krav. Når man er glad i hverandre så trenger man ikke kreve x-antall timer. For når man er glad i hverandre faller det seg naturlig at man bruker noe tid på hverandre/sammen. Endret 13. november 2022 av Blueberrymuffin 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #20 Skrevet 13. november 2022 Hvor mange timer? Det var et rart spørsmål. Men han bruker tid på hobbyen når han har tid til overs. Noen ganger 0 timer, noen ganger hele dagen og hele helga. Og timer brukt på meg blir på samme viset. Jeg har ikke tenkt over timesbruken egentlig. Så 0-24 timer. Da vi var nyforelska var vi sammen 24/7 i ett par år. Nå er vi gifte så vi bor i samme hus og sover i samme seng. Anonymkode: 31438...5c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå