Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. desember 2005 #1 Skrevet 7. desember 2005 Hva bør jeg gjøre? Finne ut av det selv? Levere den inn på service? Få en klarsynt til å se om noen har tatt over musa mi og scroller sidene av seg selv?
Gjest Bellatrix Skrevet 7. desember 2005 #2 Skrevet 7. desember 2005 Ring meg så kan jeg spørre mannen min eller stesønnen min om hva du skal gjøre.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. desember 2005 #3 Skrevet 7. desember 2005 Ring meg så kan jeg spørre mannen min eller stesønnen min om hva du skal gjøre. ← Ikke hvis de er kvakksalvende PC-teknikere!
Gjest Bellatrix Skrevet 7. desember 2005 #4 Skrevet 7. desember 2005 (endret) De er datanerder som kan mye. Og så har jeg en stesønn til som kan mer enn dem igjen. Så det så! Endret 7. desember 2005 av Smurf
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. desember 2005 #5 Skrevet 7. desember 2005 (endret) De er datanerder som kan mye. Og så har jeg en stesønn til som kan mer enn dem igjen. Så det så! ← Det går bra. Tror det gikk over. Enten så var det fordi jeg tørket litt opp søl fra tastaturet, eller så gadd ikke bestefaren min eller whoever å kødde med PC-en min lenger. Pensjonister og PC-er... Endret 7. desember 2005 av Rattleshake
Fakse Skrevet 7. desember 2005 #6 Skrevet 7. desember 2005 Mellomromstasten er hurtigtast for scrolling. Kanskje du kom borti den?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. desember 2005 #7 Skrevet 7. desember 2005 Har ikke vært helt godt det tastaturet mitt i det siste, etter mye "hardkjør" av kaffe og annet rart . Jeg gjorde absolutt ingen ting da det mystisk skjedde.
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #8 Skrevet 7. desember 2005 Mellomromstasten er hurtigtast for scrolling. Kanskje du kom borti den? ← JØSS - der lærte jeg noe nytt.... tusen takk!
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2005 #10 Skrevet 7. desember 2005 Det er det der KG-spøkelset som var her da KG ble nytt. Det som lagde hvite sider. Den funksjonen funker ikke mer, så nå har det fått seg ny hobby. PS Følg med om ikke bilen starter av seg selv også. Sånne ting har en tendens til å utarte.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. desember 2005 #11 Skrevet 7. desember 2005 Det er det der KG-spøkelset som var her da KG ble nytt. Det som lagde hvite sider. Den funksjonen funker ikke mer, så nå har det fått seg ny hobby. PS Følg med om ikke bilen starter av seg selv også. Sånne ting har en tendens til å utarte. ← Jeje, får vel igjen på forsikringa.
Cronos Skrevet 8. desember 2005 #12 Skrevet 8. desember 2005 Har jeg ikke sagt at du må slutte med disse pillene, Rattle...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 8. desember 2005 #13 Skrevet 8. desember 2005 Har jeg ikke sagt at du må slutte med disse pillene, Rattle... ← Så du påstår at jeg innbiller meg at jeg er trangsynt? Nærsynt var det, selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå