Gå til innhold

Dyre spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er bare nysgjerrig egentlig 🙂 det jeg lurer på er om du vet hvilke dyr dine naboer har? (da tenker jeg på din/dine nærmeste nabo/naboer) 

Anonymkode: 26267...e94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Full kontroll 😂

Anonymkode: e5cfb...cfc

Skrevet

Ingen har dyr her jeg bor med mindre de har reptiler eller innedyr

Anonymkode: c979c...943

Skrevet

Ja

Anonymkode: dfbcc...a1c

Skrevet

Ja.

Anonymkode: 1e255...f79

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei. Er bare nysgjerrig egentlig 🙂 det jeg lurer på er om du vet hvilke dyr dine naboer har? (da tenker jeg på din/dine nærmeste nabo/naboer) 

Hunder, sauer, katter, griser, høns, gjess m m (og jeg bor i Bergen) 🙂

Anonymkode: e475f...14c

Skrevet

Ja det vet jeg. Av 10 naboer har halvparten dyr: 4 hester, 2578 griser, 75 hunder og 1 kanin. 

Anonymkode: 5b0fc...4cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det vet jeg. Av 10 naboer har halvparten dyr: 4 hester, 2578 griser, 75 hunder og 1 kanin. 

Anonymkode: 5b0fc...4cc

Full kontroll med andre ord👍

Skrevet

Ene naboen har hund. Den andre har ett helt soverom fullt av tarantellaer og skorpioner. Sikkert minst 100-150 stk. de er i noen bur. Jeg har aldri og kommer aldri til å sette mine bein inne hos de. Jeg grøsser nok bare av å se inn gjennom vinduet

Skrevet
Eva-Lena skrev (2 minutter siden):

Ene naboen har hund. Den andre har ett helt soverom fullt av tarantellaer og skorpioner. Sikkert minst 100-150 stk. de er i noen bur. Jeg har aldri og kommer aldri til å sette mine bein inne hos de. Jeg grøsser nok bare av å se inn gjennom vinduet

😱Får håpe de ikke klarer å stikke av eller at eier glemmer å lokke buret😱

Skrevet

jeg kjenner ikke nabone det gjør jo nesten ingen om dagen for folk holder seg for seg selv og trørr jo ikke bli kjent med hverandre det er jo farlig det

men jeg ar sett at noen av dem har hunder når jeg møter på dem i gangene

Skrevet

Ja, nærmeste nabo har en lhasa apso som alltid ligger i vinduskarmen.

4 hours ago, Eva-Lena said:

Dette har jeg også, men det vet ikke naboene noe om 🤣

Anonymkode: 4f5f6...d85

Skrevet

Har kontroll på hvem som har hund, da man ser de. Har selv 2 katter som er litt ute. Har sett andre katter i nabolaget, men vet ikke hvor de bor. Ellers aner jeg hvilke dyr de har inne. Har så lite kontakt med naboene som jeg kan. Er på hils med de og høflighetsprater med de nærmeste når jeg treffer på de. Har tidligere hatt noen dårlige erfaringer med å bli for mye venn med naboer. 

Skrevet

Tror de har en Tibetansk Spaniel eller noe i den dur,n :) 

Skrevet

Ja, har to godt voksne damer med leiligheten fullt av katter og en hund. Den tredje naboen har 6 pomchi mixer, får stadig nye kull.

Anonymkode: ce7c4...559

Skrevet (endret)

Ingen av mine nærmeste naboer har dyr. Det er imidlertid én nabo som en gang eller to i året passer en hund i noen dager. Regner med det er hans foreldres hund eller noe, som han passer i ferier.

Ellers har jeg mine sterke tvil om at de andre har noen som helst dyr. Ikke en gang en hamster. 

Bare jeg i blokken som har dyr, jeg har en hund.

Endret av Million
la til et ord
Skrevet

Ryddet for latterliggjøringer.

Rhodiola, adm.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

😱Får håpe de ikke klarer å stikke av eller at eier glemmer å lokke buret😱

Det er min største skrekk at de en dag kommer og spør om jeg har sett en edderkopp som har rømt hjemmefra. Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Det er maks 50 meter fra meg og bort til dette vinduet.

Håper isåfall det skjer på vinteren for da fryser den vel ihjel. Skjer det på sommeren så tør jeg pokker meg ikke å sitte ute på terrassen og heller ikke ha terrassedøra oppe. Mulig inn gjennom soveromsvinduet mitt hele året igjennom. Jeg hadde dødd av skrekk om jeg våknet av en tarantella vandrende over meg i senga. Jeg har ekstrem fobi for edderkopper og slanger.

Skrevet
Eva-Lena skrev (1 minutt siden):

Det er min største skrekk at de en dag kommer og spør om jeg har sett en edderkopp som har rømt hjemmefra. Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Det er maks 50 meter fra meg og bort til dette vinduet.

Håper isåfall det skjer på vinteren for da fryser den vel ihjel. Skjer det på sommeren så tør jeg pokker meg ikke å sitte ute på terrassen og heller ikke ha terrassedøra oppe. Mulig inn gjennom soveromsvinduet mitt hele året igjennom. Jeg hadde dødd av skrekk om jeg våknet av en tarantella vandrende over meg i senga. Jeg har ekstrem fobi for edderkopper og slanger.

Forstår deg der altså! 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, nærmeste nabo har en lhasa apso som alltid ligger i vinduskarmen.

Dette har jeg også, men det vet ikke naboene noe om 🤣

Anonymkode: 4f5f6...d85

Hva er «kosen» med slike dyr egentlig? Har selv hatt flere dyr som hund, katt, kanin og de kunne jo koses meg. Aldri om jeg hadde kost en edderkopp eller slange. Trur jeg heller velger å bli drept i stede før jeg frivillig er i samme hus som disse skapningene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...