AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 Svinger så veldig mellom å være forelsket den ene dagen og helt likegyldig den neste. Noen dager er han nesten irriterende, uten spesiell grunn. Men jeg er glad i han og redd for å miste han helt. Akkurat nå føler jeg i grunnen ikke for å se han i det hele tatt men har ingen god unnskyldning for å ikke møtes. Altså møtes vi som vanlig på de tidspunkt som er vanlig for oss. Vurderer nesten gjøre det slutt for å slippe presset om å møtes. Det er helt ok å møtes også, men jeg vil helst være helt alene for øyeblikket. Derfor usikker på om det er forholdet vårt det er noe galt med, eller om det bare er jeg som har en tilbaketrukket fase. Vil helst ikke se andre heller om jeg kunne velge, men bør ikke han alltid være en jeg ønsker å se og ha positive følelser rundt? Dere andre relativt ferske par: kjenner dere forelskelsen hele tiden? Anonymkode: 71e03...19c
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #3 Skrevet 13. november 2022 Høres ut som det er på tide å dumpe . Er ikke sånn det skal være Anonymkode: 1585a...b7d 1
Chailatte Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 Vi har vært sammen like lenge og er begge superforelsket, vil være sammen hele tiden. Så dette høres ikke helt riktig ut for meg, nei, MEN folk er forskjellige. Kan det være andre, ytre faktorer som spiller inn? Stress på jobb, lite søvn? Går du på medisiner eller prevansjon som påvirker hormoner og derfor følelseslivet ditt? Eller har rett og slett bare ikke de riktige følelsene oppstått?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #5 Skrevet 14. november 2022 Spørsmål: har du tenkt over hvor du er i syklusen din når du har negative eller positive tanker om forholdet? Er det ham du er misfornøyd med, eller er det du som syns det er vanskelig å være i forhold? Jeg spør fordi det tok meg mange år å innse at jeg blir påvirket av hvor jeg er i syklus. Noen dager vil jeg kaste ut mannen og være alene. Slik har det vært i alle mine forhold. Fellesnevner er meg. Da jeg oppdaget dette, ble det lettere å håndtere. Vært sammen men mannen i 15 år nå og planlegger ikke å kaste ham ut 😆. Anonymkode: 22c20...7f0
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #6 Skrevet 14. november 2022 Høres ikke ut som DU har det bra. Hadde det vært bedre for deg om du generelt ble flinkere til å gi deg selv egentid? Jeg tror du sliter deg selv ut med å være så mye med folk, inkl kjæresten din. Hvis han synes det er greit at dere ikke er sammen "hele tiden" så kanskje du har overskudd til et forhold og du slipper å miste en som du egentlig er glad i. Anonymkode: 63369...5bf
c_buk Skrevet 14. november 2022 #7 Skrevet 14. november 2022 Kan det være at du rett og slett kan ha et stort behov for egentid? Jeg har det og kan oppfatte faste møtetider som en uforholdsmessig stor byrde. Jeg kan bli sliten/stressa bare av tanken på at jeg ikke kan få fred i morgen. Denne følelsen forsvant for meg da vi ble samboere. Og jeg får respekt for at jeg trives med mye egentid, så det fungerer og har fungert i mange år. Sier ikke at det ikke er rett å gjøre det slutt. Men tror det kan være noe å hente i å prøve å forstå hvorfor man reagerer som man gjør, før man agerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå