Gå til innhold

Møte noen på nettet

Gjest Nettet

Anbefalte innlegg

Jeg er da i et fast forhold, men satt og kjedet meg i går...så jeg lagde meg en profil på en "bli kjent" side...greien er at jeg nå har pratet en del med en gutt som er både kjekk og intr.

Hva syntes dere om det? Er det galt av meg? (Profilen er falsk da...skrev singel, men det var bare på gøy)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke bra ut, nei! Du er ikke ærlig hverken med de du får kontakt med eller kjæresten din. Høyst sannsynlig ikke med deg selv heller!

Nå er det ikke i utgangspunktet galt å ha kontakt med andre av motsatt kjønn via nettet (Har det selv siden jeg har en interesse som stort sett kun deles av gutter/menn, men det foregår i full åpenhet og dreier seg dessuten stort sett om "fag"), men på den måten du beskriver, synes jeg ikke det er akseptabelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jo ikke at jeg har gjort noe galt da...jatter bare om vær og vind..Trodde aldri at det var mulig å møte noen som var intr. på nettet. Har bare møtt "duster" før, men han her er faktisk oppegående...Men jeg får vel gi meg mens leken er god... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
Jeg føler jo ikke at jeg har gjort noe galt da...jatter bare om vær og vind..Trodde aldri at det var mulig å møte noen som var intr. på nettet. Har bare møtt "duster" før, men han her er faktisk oppegående...Men jeg får vel gi meg mens leken er god... :sjenert:

Fult mulig å møte kjekke og intr. menn på nett, men du har jo din kjære da. ;)

Du kan jo for all del sitte der og tidsfordrive litt, men da ville jeg egentlig gitt klar beskjed om det inne på dette nettstedet og rett og slett skrevet at du har kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...men egentlig skrev jeg en ekstremt provoserende profil...det er det som er greien...skulle liksom ha en profil som lyste ut en singel jente som satte så høye krav at gutta vil backe unna...men det gjorde det altså ikke.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å skrive at du er singel når du ikke er det er en løgn, og at du gjør det sier noe om din moralske standard.

Det er fullt mulig å komme i kontakt med hyggelige folk på nettsider, selv om man er opptatt og oppgir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...