Gå til innhold

Sorry, Jeg vet ikke hvem du er.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skjer ganske ofte: jeg møter noen som vet hvem jeg er fordi vi har kanskje gått i samme klasse, vi har unger på samme skole/i samme trinn, vi har jobba på samme arbeidsplass. Forleden møtte jeg ei via jobb som har barn i samme trinn som meg. Jeg visste ikke hvem hun var men hun til gjengjeld kjente både til meg og mannen, hva vi har jobbet med og jobber med nå. 

Disse som jeg glemmer er (med all respekt) - ofte «grå mus», de er kjedelige, lite interessant og gjør lite utav seg. Ikke verdt å huske ut ifra mitt verdensbilde. Jeg er ellers god på å huske ansikt, om det er noen jeg legger litt merke til. Er det flere som har det slik? At de blir husket av flere enn de husker selv? 

Anonymkode: c0b3a...1c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er motsatt. Husker flere enn de som husker meg 

Anonymkode: d0229...62b

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke det handler om å være grå mus eller gjøre lite ut av seg. Det handler mer om hva som interesserer deg og hva du føler er viktig å bruke tid og energi på. Og om du er en åpen og vennlig person som legger merke til omgivelsene eller ikke. Du har sikkert noen rundt deg som du vet alt dette om, slik disse vet "alt" om deg og mannen, bare du tenker litt etter?

Her i HI skriver du selv svaret, de interesserer deg ikke. Og da blir det slik. 

Anonymkode: ee189...ce1

Skrevet

Jeg kan dessverre være slik jeg også! og det er nok fordi jeg har fokuset mitt på andre ting enn de jeg anser som "randoms" :) 

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er motsatt. Husker flere enn de som husker meg 

Anonymkode: d0229...62b

Jeg er som deg, men husker ikke alltid navn. Har også hatt arbeid med mange nye hele tiden, samt reist endel, så det har vært viktig å huske -men å å huske navn etter 10år+ det er ikke alltid lett altså, ikke to år en gang. 

Anonymkode: 05b3b...93b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...