Frumoms Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 (endret) .. Endret 14. november 2022 av Frumoms 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #2 Skrevet 13. november 2022 Det høres lurt ut å kjøpe uavhengig av ham. Hvis dere kjøper noe felles seinere, kan du evt leie ut, eller selge uten å skatte av overskuddet. Så får du heller ta ei vurdering på det hvis han fortsatt ikke er klar når ungene er større. Anonymkode: 3f256...94d 4 3
Rosakatt Skrevet 13. november 2022 #3 Skrevet 13. november 2022 Ååh, synes synd på deg ts 😔❤️ 3 år er jo allerede veldig lenge å vente for deg. Forstår godt du er redd han ikke blir klar, han har nok satt seg en mal for hvordan han liker å ha livsstilen sin. Men på den andre siden, burde han jo også vite at om han vil ha deg, får han livet ditt med på kjøpet også, barn og alt som hører med. Han kan ikke gå forevig å love deg noe, om det er noe han ikke vil gi 😔 Kan du spørre han om et tidsrom på hvor lenge han tror han trenger før han eventuelt blir klar? Hoff, en ensom situasjon dette, sånn du har jo en mann du er glad i, å bra er det ❤️ men trist at han ikke omfavner deg så godt som han burde gjort 😔 Forstår du er misunnelig, det eneste jeg kan si er vel, du har 3 barn, du er forhåpentligvis trygg, å du har en litt tverr mann (😅) men en mann du stoler på, å det er jo en god ting 😊 Selv om det ikke er slik du kunne ønske, så har du mye fint ❤️ Om du vil kjøpe alene, så gjør det, hvem vet, kanskje det vekker noe i mannen din å 🤷♀️
Djerv2020 Skrevet 13. november 2022 #4 Skrevet 13. november 2022 Jeg synes du sutrer. 3 år er ikke lenge, og selv hadde jeg synes det var utrolig usexy om partneren min maste om giftermål. Jeg hadde aldri flytter sammen med en partner med 3 barn, det livet orker jeg ikke. Det betyr ikke at jeg ikke hadde elsket partneren min eller så en fremtid med ham (ja, jeg er kvinne!), men jeg er vant til frihet, og ønsker ikke et liv med stasjonsvogn og kids. Det er mange som ikke har partnere og barn og sørger over det. Du har begge deler og klager fordi du ikke får det akkurat slik du vil. Bortskjemt! 3 1
Frumoms Skrevet 13. november 2022 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2022 (endret) Djerv2020 skrev (19 timer siden): Jeg synes du sutrer. 3 år er ikke lenge, og selv hadde jeg synes det var utrolig usexy om partneren min maste om giftermål. Jeg hadde aldri flytter sammen med en partner med 3 barn, det livet orker jeg ikke. Det betyr ikke at jeg ikke hadde elsket partneren min eller så en fremtid med ham (ja, jeg er kvinne!), men jeg er vant til frihet, og ønsker ikke et liv med stasjonsvogn og kids. Det er mange som ikke har partnere og barn og sørger over det. Du har begge deler og klager fordi du ikke får det akkurat slik du vil. Bortskjemt! Endret 14. november 2022 av Frumoms 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #6 Skrevet 13. november 2022 Såså. Gi han tid. Ikke mas. Det går seg til. 😊 Anonymkode: 6bab5...685
Frumoms Skrevet 13. november 2022 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2022 Jeg har mistet troen på det dessverre.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #8 Skrevet 13. november 2022 Frumoms skrev (12 minutter siden): Herregud, jeg klager fordi jeg ga beskjed om at dette var noe jeg ville fra tidlig av. Men få flytter sammen med én gang, det skjer når begge er klare. Anonymkode: 3f256...94d
Frumoms Skrevet 13. november 2022 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): Men få flytter sammen med én gang, det skjer når begge er klare. Anonymkode: 3f256...94d Endret 14. november 2022 av Frumoms 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #10 Skrevet 13. november 2022 Klart han ikke vil det. Han skal jo ha noe å hente han også. Dersom han gifter seg og kjøper hus med deg må han være med å betale for dine 3 barn. Hvorfor skal han gidde det? Det er kun du og barna dine som er tjent med det. Anonymkode: 38c62...291 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #11 Skrevet 13. november 2022 Dere vil jo tydeligvis helt forskjellige ting. Han vil leve som han gjør, men du vil ha full pakke. Så at det har tatt deg 3 år for å innse det er jo en bragd i seg selv. Anonymkode: dc354...60a 2
Frumoms Skrevet 13. november 2022 Forfatter #12 Skrevet 13. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): Klart han ikke vil det. Han skal jo ha noe å hente han også. Dersom han gifter seg og kjøper hus med deg må han være med å betale for dine 3 barn. Hvorfor skal han gidde det? Det er kun du og barna dine som er tjent med det. Anonymkode: 38c62...291 Endret 14. november 2022 av Frumoms
Frumoms Skrevet 13. november 2022 Forfatter #13 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dere vil jo tydeligvis helt forskjellige ting. Han vil leve som han gjør, men du vil ha full pakke. Så at det har tatt deg 3 år for å innse det er jo en bragd i seg selv. Anonymkode: dc354...60a Når man får høre at vi vil det «samme» over flere år, bare ikke akuratt nå, gjør jo at de fleste hadde ventet litt, om man elsket personen. Tilslutt får man jo nok. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #14 Skrevet 13. november 2022 Hva med å snu rundt på tankegangen din rundt dette? Du har en mann du stoler på, som elsker deg og som er ærlig med hva han tenker. Tror du alle venninnene som blir fridd til har dette? Det er viktigere enn giftemål og det å kjøpe hus sammen. Og det er faktisk mange fordeler ved å være særboer. Jeg drømmer om det ganske så ofte! Anonymkode: a0d48...761 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #15 Skrevet 13. november 2022 Frumoms skrev (21 minutter siden): Dyrere for han slik det er nå… for å si det slik Hvordan da? Han er en sjel og skjorte som er billig å drifte og han har frihet til å gjøre hva han vil i livet, mens barnefamilier er lite mobile pengesluk som krever masse areal. Har du noen gang i det hele tatt spurt han hva han ønsker for fremtiden eller har du bare slengt ut en haug med krav som han må forholde seg til? Anonymkode: 38c62...291 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #16 Skrevet 14. november 2022 Frumoms skrev (6 timer siden): Ja men vist han ikke er klar etter 3 år, så er det ikke veldig sannsynlig at han blir klar med det første heller. Da er jeg redd vi ikke vil det samme, at jeg vil ende opp som bitter… for det er noe jeg begynner å bli.. bitter. Hvis det er så viktig for deg å ha flyttet sammen etter 3 år at du er bitter fordi det ikke skjer, må du jo gå ut av forholdet. Anonymkode: 3f256...94d 1
Djerv2020 Skrevet 14. november 2022 #17 Skrevet 14. november 2022 Bitter fordi kjæresten din ikke frir etter 3 år og vil bo med deg og betale for dine 3 barn….du må ha hatt et virkelig enkelt og beskyttet liv når dette gjør deg bitter. Hvis det er så viktig for deg å giftes og bli samboer, ser det ut til at du må finne deg en ny mann.
Frumoms Skrevet 14. november 2022 Forfatter #18 Skrevet 14. november 2022 (endret) Djerv2020 skrev (8 timer siden): Bitter fordi kjæresten din ikke frir etter 3 år og vil bo med deg og betale for dine 3 barn….du må ha hatt et virkelig enkelt og beskyttet liv når dette gjør deg bitter. Hvis det er så viktig for deg å giftes og bli samboer, ser det ut til at du må finne deg en ny mann. Endret 14. november 2022 av Frumoms 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #19 Skrevet 14. november 2022 Virker som han trives som særboere? Tror jeg hadde lagt fra meg tanken om giftermål. Anonymkode: 98eb9...58b
Djerv2020 Skrevet 14. november 2022 #20 Skrevet 14. november 2022 Frumoms skrev (29 minutter siden): Hvorfor skal han betale for meg som har min egen jobb og mine barn som har sin egen pappa? Du må ha hatt et enkelt og beskyttet liv som er så trangsynt og gammeldags. Så dere skal ha helt separat økonomi? Hvordan løser dere det mtp mat? I tillegg får han jo høyere utgifter på strøm, fordi han er med og betaler for det dine barn bruker. Eller skal dere ha ordninger her og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå