Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Partneren min gjør nesten ingenting hjemme. Jeg lager mat, vasker klær, lufter hund osv. Inniblant så tar samboer ett skikkelig skippertak og gjør ting grundig, men dette er dog sjeldent. Tilbringer mer enn 12 t hver dag i senga. Sover ikke. Surfer på telefonen. Hva skal jeg gjøre? 😢

Anonymkode: 42c53...202

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han/hun ikke jobb? 

Anonymkode: 089af...656

• Liker 1
Skrevet

Du stiller krav. Endrer han seg ikke så har du valget om å bli eller gå, så da får du bestemme selv om du vil leve med en latsekk. 

Anonymkode: 47305...850

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du stiller krav. Endrer han seg ikke så har du valget om å bli eller gå, så da får du bestemme selv om du vil leve med en latsekk. 

Eller hun, vet ikke hva samboeren din er. Men uansett gjelder det jeg skrev. 

Skrevet

Begge to kan laste ned samboer app. Det kan være godt for hverandre å få frem hva en faktisk gjør selv, men også å bli bevisst på partnerens innsats 

• Liker 2
Skrevet (endret)

🥸

Endret av FoodLover
Skrevet

dere får vel snakke sammen om og dele på oppgaver

kanskje lage en liste eller noe sånt

Skrevet

Hvordan deler dere utgiftene? Hvis h*n ikke vil ta sin del av husarbeidet, må h*n betale prosentvis samme andel som husarbeidet du tar. Altså hvis du tar 90% av husarbeidet, må han ta 90% av felles utgifter 

Anonymkode: 27b24...21e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er årsaken?

Lett å anta latskap, giddalaushet. Men det er nå ikke normalt å tilbringe 12 timer i døgnet i sengen uansett.

Sykdom? Mangeltilstand? Depresjon?

Anonymkode: f60e9...4a2

Skrevet

Du skal slutte å finne deg i det. 

Anonymkode: bd4bc...740

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Last ned samboer.app og fordel alt 50%. Si det som det er, hvor lei du er, og at du ønsker det annerledes. 

Om han ikke gjør noe med det, hjelp ham om han er deprimert, og hvis han er lat og tafatt og ikke ønsker noe ut av livet, ja, jeg ville gått. 

Skrevet

Gå til streik i hjemmet. Lag deg mat, vask dine klær, ok, hunden må luftes. Men, om du slutter å lufte hunden gjør denne ifra seg inne. Ikke vask/tørk opp. La samboer kjenne på det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...