Gå til innhold

For lite positivt fokus på oss som kan velge og vrake

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting jeg registrerer her på Kvinneguiden er at det enten dreier seg om bitre menn som ikke får seg ei dame eller bitre damer som hater alt som har med menn å gjøre. 

Synes det er litt for lite fokus i samfunnet på oss som fra naturen sin side har vært heldig med god helse, flott utseende og pene kropper. 

Jeg kan jo begynne, jeg mistet møydommen litt før jeg var femten med en jevnaldrende jente. Siden da har jeg kunne velge og vrake i kvinner. Stort sett vært kronisk utro (uten å bli tatt for å ha vært utro) i alle forhold jeg har vært i.

Skyldes i stor grad at det har vært så mange kvinner som til tross for at de vet at jeg er i et forhold så har de prøvd seg på meg. Typisk sommerfester, julebord, forretningsreiser, andre turer med jobben. 

Andre som finner det plagsomt å være så ettertraktet? 

Anonymkode: 0809c...048

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med for lite fokus?

Anonymkode: 8137f...9fa

• Liker 2
Skrevet

Ok, skjønner det er hardt liv å være ja-menneske. Derfor jeg bruker si nei til det aller meste selv. Mindre stress. ANBEFALES. 

Anonymkode: b58e1...ead

Skrevet

Jeg synes det er veldig mye fokus på folk som er utro, og folk som er avhengig av bekreftelse fra andre...

Anonymkode: 5b5fd...150

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kvifor er du då på KG for å få bekrefting? 

Endret av Nattens rytter
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er veldig mye fokus på folk som er utro, og folk som er avhengig av bekreftelse fra andre...

Og lite tillegg: jeg ser ikke på det som poistive kvalifikasjoner, og du nevner ikke noe annet som man kan ha positivt fokus på...

• Liker 2
Skrevet

Liker ikke oppmerksomhet.  Vil være anonym.  Vanskelig til tider.  På godt og vondt.  

Er sjeldent ute blant folk, så det går seg til.  

Ingen interesse for andre.  

Utroskap er ikke aktuelt.  Kan ikke leve med meg selv da. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

En ting jeg registrerer her på Kvinneguiden er at det enten dreier seg om bitre menn som ikke får seg ei dame eller bitre damer som hater alt som har med menn å gjøre. 

Synes det er litt for lite fokus i samfunnet på oss som fra naturen sin side har vært heldig med god helse, flott utseende og pene kropper. 

Jeg kan jo begynne, jeg mistet møydommen litt før jeg var femten med en jevnaldrende jente. Siden da har jeg kunne velge og vrake i kvinner. Stort sett vært kronisk utro (uten å bli tatt for å ha vært utro) i alle forhold jeg har vært i.

Skyldes i stor grad at det har vært så mange kvinner som til tross for at de vet at jeg er i et forhold så har de prøvd seg på meg. Typisk sommerfester, julebord, forretningsreiser, andre turer med jobben. 

At man ikke klarer å si nei og bare må ta nesten alt man får, får man ta ansvar for selv. Du får skaffe deg hjelp til bedre selvkontroll, da vet du 

Anonymkode: 6e8f3...a32

• Liker 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei, jeg synes det er ganske lett å si nei til å ligge med andre enn den jeg ikke er sammen med. Enten har jeg ikke lyst, eller klarer ihvertfall å tenke at det er umoralsk å benytte meg av muligheter når vi ikke har et åpent forhold.

Anonymkode: cde83...8d6

• Liker 1
Skrevet

Så det du sier da er at dere som kan velge og vrake, mangler selvdisiplin til å holde dere til en av gangen? 

(Ja, det er jo veldig ettertraktet det ja 8F344960-D3F9-4EE1-91DE-932E98A16AFF.gif.747f7dac3384f693dc8dfa1cdc81a63b.gif )

• Liker 5
Skrevet
Peanut skrev (4 minutter siden):

Så det du sier da er at dere som kan velge og vrake, mangler selvdisiplin til å holde dere til en av gangen? 

(Ja, det er jo veldig ettertraktet det ja 8F344960-D3F9-4EE1-91DE-932E98A16AFF.gif.747f7dac3384f693dc8dfa1cdc81a63b.gif )

Tydeligvis. Nå nærmer julebordet seg og allerede nå merker jeg uskyldig flørt fra et par av mine kollegaer. Men jeg har en stående regel om at jeg ikke involverer meg med kollegaer, men i år så kommer jeg nok til å bryte denne regelen.

Hun ene på jobb er nyseparert og det ligger sånn i kortene at hun ønsker å holde "sengen" ledig for natten. 

Skrevet
Nattens rytter skrev (1 time siden):

Jung kallar dette for Don Juan syndromet, kanskje det har noko for seg? 

https://en.wikipedia.org/wiki/Don_Juanism

Jung hadde masse kvinneundertrykkende og manneundertrykkende holdninger så du burde ta filosofien hans med en klype salt 

Anonymkode: d3a96...fab

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor er du i forhold og hvordan kom du dit?

Hvordan arter sjekking seg for deg, må du sjekke, har du blitt avvist?

Ligger du med damer som er for stygge til å ha forhold med, i såfall hvorfor?

Skrevet

Så du er utro fordi du er så attraktiv at andre kvinner ikke klarer å holde seg unna deg? Ikke fordi du er en korttenkt dust? 🤔

Skrevet

Det pleier heller å være omvendt, at de som er utro er folk som tror de går glipp av sjanser om de ikke er utro de få gangene sjansen dukker opp. Ikke vi som får drøssevis av sjanser hele tida.

Anonymkode: cde83...8d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tydeligvis. Nå nærmer julebordet seg og allerede nå merker jeg uskyldig flørt fra et par av mine kollegaer. Men jeg har en stående regel om at jeg ikke involverer meg med kollegaer, men i år så kommer jeg nok til å bryte denne regelen.

Hun ene på jobb er nyseparert og det ligger sånn i kortene at hun ønsker å holde "sengen" ledig for natten. 

Det er jo ingenting attraktivt med en people-pleaser? Hun hinter, og du biter rett over agnet.
Hadde jeg vært singel, hadde jeg skygget banen for deg..du virker altfor enkel å få.

Og ja, jeg har også alltid kunnet velge og vrake..det betyr dog ikke at jeg har så liten integritet at jeg tar det første og beste. Da kan man jo egentlig ikke velge og vrake? 

• Liker 1
Skrevet

at du kan velge å vrake i kvinner er vås. her er noen punkter som du må ha gode argumenter for:

- du er ikke den eneste "kjekke" de finnes like ikke kjekke om ikke mer kvinner kan enten ha forhold med eller få nærhet av. om ikke i kretsen er så er alltid online eller annen form

- kvinner trenger emosjonelt tilknytning. igjen det med at du har midtskill er ikke nok.

- kvinner har allerede truffet menn de er i gang med før eventuelt du kom i bilde

- hadde du hatt mange kvinner hadde du ikke skrevet om det på KG og du er antakeligvis ikke i 20 årene 

bitre menn og kvinner reflekterer ikke samfunnet. Det er nesten ingen jomfruer. All type menn og kvinner har kjærester og praktiserer sex. Hvis du tror han skallet, tjukke og korte aldri har sex før tar du feil. 

Anonymkode: 63f56...12c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...