AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 Har en baby på 10 uker som ikke er seg selv i det hele tatt i dag. Vanligvis en fornøyd gutt som sover og spiser godt. I dag våknet han midt på natten med 3xgulp i morgentimene (gulper aldri om natten da han sover gjennom natten til vanlig). I dag har han gulpet i ett sett, store mengder. Bare melkegulp, ikke noe slim eller annet. Kan det være at han har en eller annen form for omgangssyke? Han gråter og er helt utrøstelig, tydelig plaget med magesmerter. Huff, får så vondt av den blide gutten min som plutselig er hekt ugjenkjennelig Anonymkode: 05d74...a8b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #2 Skrevet 13. november 2022 Ingen som vet eller har vært borti lignende? Begynner å lure på om det er en bytting jeg har fått i hus her… Anonymkode: 05d74...a8b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #3 Skrevet 13. november 2022 Kan reagere på noe du har spist? Ellers er min erfaring at de gjerne gulper mer om det er litt lenge siden de har bæsjet. (1 dag uten avføring feks) Anonymkode: 57790...69a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #4 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan reagere på noe du har spist? Ellers er min erfaring at de gjerne gulper mer om det er litt lenge siden de har bæsjet. (1 dag uten avføring feks) Anonymkode: 57790...69a Driver å lurer på det, spiste jalapeño i går for første gang siden jeg begynte å amme, kan han reagere på det tro? Han har hatt uvanlig mange bæsjebleier også, så er full fart i systemet i alle retninger 🙈 Anonymkode: 05d74...a8b
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #5 Skrevet 14. november 2022 Har han feber? Om allmenntilstand er dårlig og han er veldig mye mer grinete enn ellers så ville jeg kanskje ringt lege eller spurt helsestasjonen? Du kan jo spørre HS først feks. De skal jo ikke reagere på ting man spiser med mindre det er noe som går i blodet som feks koffein og medisiner.. det kan påvirke smaken på melka men maten man spiser kommer jo ikke inn i melka.. Anonymkode: 877f7...240
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå