Gå til innhold

Intimsoner på treningssenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker umiddelbart at det oppleves tryggere for disse unge kvinnene å trene ved siden av deg. På avstand vil dere se ut som to venninner som trener sammen, og hun slipper å bli stående alene som fritt vilt.

Anonymkode: 97a3c...e11

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg også opplevd. På treningssenteret mitt fikk de nye møller tidligere i år, og alle er like. Jeg har også (før det kom nye møller) hatt en favorittmølle, men om nabomølla var opptatt og alle andre ledige har jeg alltid valgt å ta en annen slik at det er minst én mølle mellom oss. Det er som regel god plass. Tror ærlig talt at en ukalibrert mølle/litt ulik fart på samme hastighet har absolutt ingenting å si for de som slenger innom møllene på mitt senter, hvor omtrent ingen trener løping. De fleste springer noen intervaller før de går videre til styrketrening. Det er sjelden jeg har sett andre som har holdt på lenger enn 15-30 minutter.

Litt sånt må man regne med på et treningssenter, men jeg synes det er skikkelig unødvendig å «presse» seg på, på nærmeste tredemølle når mange andre er ledige. Har også opplevd å måtte avslutte løpingen på mølla på treningssenteret fordi nærmeste mølle plutselig blir okkupert av en person som har badet i parfymeflasken. Jeg er vanligvis ikke en sånn som reagerer på parfymelukt, men når jeg løper må jeg puste (tungt), og det er vanskelig når alt man føler man treffer er en vegg av parfyme.

Anonymkode: 3e5fa...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge forskning på pleier folk flest å velge den ledige "stolen/objektet" som er i nærheten av et annet menneske. Det er bare sånn mennesker er bygd opp, man er sosiale dyr. Folk flest velger ikke "stolen/objektet" lengst borte fra alle de andre. 

Anonymkode: 8e9cf...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tenker umiddelbart at det oppleves tryggere for disse unge kvinnene å trene ved siden av deg. På avstand vil dere se ut som to venninner som trener sammen, og hun slipper å bli stående alene som fritt vilt.

Anonymkode: 97a3c...e11

Det var en fin tanke❤️ Kanskje det er noe i det. 

Anonymkode: 1aa75...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være andre grunner til at folk velger den rett ved siden av deg, enn at den er ved siden av deg. Jeg for eksempel liker å velge en mølle i nærheten av en vegg eller vindu, bare liker det og vet ikke helt hvorfor :)

Anonymkode: d4416...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme med på bussen eller trikken også. 

Enkelte  folk velger å sette seg rett ved siden noen andre passasjerer, til tross for at  det allerede finnes en hel haug med andre seter der - hvor det ikke sitter en levende sjel. :sjokk: 

Anonymkode: 31399...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...